Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@12:36:51 GMT

معارفه عجیب و غریب یک مدیر کل در خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۵۵۰/معارفه_عجیب_و_غریب_یک_مدیر_کل_در_خراسان_شمالی

معارفه عجیب و غریب یک مدیر کل در خراسان شمالی

روز گذشته در حالی که قرار بود محمد خالقی به عنوان مدیر کل پست خراسان شمالی معارفه شود در پایان مراسم معارفه علی اکبر خانی به عنوان سرپرست اداره کل پست معرفی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، معارفه علی اکبر خانی به عنوان سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی در حالی انجام شد که نام محمدخالقی به عنوان مدیر کل پست در بنر های محل معارفه نصب شده بود  و حکم مدیرکل جدید پست خراسان شمالی به اسم «محمد خالقی» امضا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اتفاق پس از تماس تلفنی با اسکندر حلال خور عضو هیات مدیره سازمان پست کشور رخ داد که اظهار کرد مدیر عامل پست کشور تماس گرفته و علی اکبر خانی را به عنوان سرپرست اداره کل پست خراسان شمالی معرفی کرد.

حلال خور گفت: «خالقی» به علت اشتباه تایپی به عنوان مدیرکل پست خراسان شمالی معرفی شده و این پست باید به «خانی» برسد.

بعد از این سخنان بنرهایی که "محمدخالقی" را به عنوان مدیر کل معرفی کرده بودند از محل سخنرانی جمع آوری شدند.

خالقی رئیس اداره پست شیروان است و خانی یکی از کارمندان پست استان با چهارده سال کار اداری و بدون سابقه مدیریتی است.

شنیده ها درگیری نمایندگان برای معرفی افراد مورد حمایت خود را از علل اصلی این معارفه عجیب و قریب در خراسان شمالی خبر می دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۵۵۰/معارفه_عجیب_و_غریب_یک_مدیر_کل_در_خراسان_شمالی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: