Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-28@23:56:46 GMT

بسیج نقش مهمی در مردمی شدن اقتصاد ایفا میکند

تاریخ انتشار: ۵ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۵۹۷/بسیج_نقش_مهمی_در_مردمی_شدن_اقتصاد_ایفا_میکند

بسیج نقش مهمی در مردمی شدن اقتصاد ایفا میکند

سردار احمد کریمی معاون نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره دست آوردهای بسیج در حوزه های مختلف گفت: من خرسند شدم از روندی که بسیج پیش گرفته است چراکه مردم تا به الآن فکر می کردند بسیج یعنی چند نفر با لباس پلنگی یا خاکی در یک پایگاهی نظامی رفت آمد کند نتواند در بحث های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی شرکت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج در اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری در اجرایی کردن آن تاکید داشتند، به خوبی عمل کرده و به نظر من مردم باید آن را ببینند. کارهایی که بسیج به آن عمل کرده واقعا قابل تحسین است.

سردار کریمی در خصوص عدم استفاده دولت از بسیج در مردم سالار شدن اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: دولت به دلیل عدم آگاهی از ظرفیت ها و امکانات بسیج در واقع این کوتاهی را داشته است. دولت حتما از ظرفیت های بسیج در خصوص اقتصاد مقاومتی آگاهی چندانی نداشته و ضرورتی نداسته است. انشاءالله در آینده بیانات گوهر بار رهبری اجرایی می شود و این نیست که حرف ایشان زمین بماند.

معاون نیروی انسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: برای مردمی شدن اقتصاد حتما بسیج نقش بزرگی را ایفا خواهد کرد چراکه بدنه بسیج از مردم است و آنها هستند که تصمیم می گیرند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۵۹۷/بسیج_نقش_مهمی_در_مردمی_شدن_اقتصاد_ایفا_میکند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: