Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:09:30 GMT

سردار کریمی: سپاه با تمام توان در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۸۵۹۸/سردار_کریمی_سپاه_با_تمام_توان_در_برابر_دشمنان_ایستادگی_خواهد_کرد

سردار کریمی: سپاه با تمام توان در برابر دشمنان ایستادگی خواهد کرد

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی در دیدار با مدیرکل اموز زندان‌های استان مرکزی ضمن قدردانی از حضور وی و خدمات شبانه‌روزی حافظان امنیت جامعه در زندان‌ها اظهار داشت: عملکرد سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس، اقدامات گسترده این نهاد انقلابی در تمامی امور کشور و عملکرد صحیح و اثربخش آن باعث شده تا امروز بزرگان نظام‌های سیاسی جهان به جایگاه قدرتمند و استراتژی دفاعی و نظامی سپاه اعتراف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رمز موفقیت سپاه پاسداران افزود: مبنای تمامی دستورالعمل‌های اجرایی سپاه مبتنی بر تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری بوده و از سوی دیگر پشتوانه عظیم مردمی از دیگر شاخصه‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن اشاره به مجاهدت‌های مدافعان حریم کشور اسلامی در دوران دفاع مقدس و همچنین دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) ادامه داد: انقلابی بودن، الهی بودن و ولایی بودن سپاه پاسداران، مهم‌ترین عامل موفقیت این نهاد بوده و این نهاد انقلابی بازوی توانمند نظام و رهبری است.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه انقلابی بودن با دنیاخواهی سنخیتی نداشته و ندارد، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان در برابر دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایستادگی خواهد کرد.

امنیت امروز نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی مدافعان حریم اسلام و انقلاب

مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی نیز در این دیدار ضمن تجلیل از اقدامات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جایگاه پاسداران به سخنان ایخر ترامپ علیه ملت ایران اشاره کرد و اظهار داشت: عملکرد درست و قدرتمندانه نهاد انقلابی و اسلامی در منطقه و جهان خشم استکبار جهانی را برانگیخته و باعث شده که افراد معلوم الحالی چون رئیس جمهور آمریکا یاوه‌گویی‌های را علیه ملت اسلامی داشته باشند.

فلاحتی‌مطلق افزود: اما این یاوه‌گویی‌ها عاملی اثر بخش در محبوبیت صد چندان سپاه در بین ملت ایران و حتی کشورهای دیگر شد و از سوی دیگر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران و اسلام بیش از پیش برای جهانیان نشان داده شد.

مدیرکل امور زندان‌های استان مرکزی تصریح کرد: امنیت موجود در کشور و منطقه خاور میانه و قدرت جهان اسلام نتیجه مجاهدت شبانه‌روزی مدافعان حریم اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که از زحمات و مجاهدت‌های مجموعه جهادگر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

فلاحتی‌مطلق با تاکید بر اینکه سپاه رکن رکین در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و در کنار ولایت و مردم حافظ انقلاب است، گفت: سپاه پاسداران یکی از ارکان اصلی امنیت در داخل و خارج کشور است و امنیتی که امروز شاهدیم نتیجه حضور نیروهای سپاه پاسداران است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صداقت توانسته است زمینه را برای موفقیت‌های نظام اسلامی در تمامی حوزه‌ها فراهم کند و به همین دلیل است که امروز مورد حمله دشمنان نظام و انقلاب قرار می گیرد.

انتهای پیام/

R41371/P1377/S6,73/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۸۵۹۸/سردار_کریمی_سپاه_با_تمام_توان_در_برابر_دشمنان_ایستادگی_خواهد_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: