Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@09:50:41 GMT

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ٢ ١٨ جاکارتا شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۸۸۷/نصرالله_سجادی_سرپرست_کاروان_ورزشی_ایران_در_بازی_های_آسیایی_٢_١٨_جاکارتا_شد

نصرالله سجادی سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ٢ ١٨ جاکارتا شد

نصرالله سجادی، معاون سابق وزیر ورزش به عنوان سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی‌های آسیایی ٢ ١٨ جاکارتا انتخاب شد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با صدور حکمی، سید نصرالله سجادی مدیر با تجربه و پیشکسوت عرصه ورزش قهرمانی را به عنوان سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی ٢ ١٨ جاکارتا منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم صادره آمده است:

جناب آقای دکتر سید نصرالله سجادی

نظر به تخصص، تعهد و تجارب ارزشمند و سوابق درخشان و موثر جنابعالی در مدیریت ورزش قهرمانی و سرپرستی کاروان های ورزشی ایران در ادوار مختلف بازیهای آسیایی و المپیک، بنا به پیشنهاد اینجانب و اجماع اعضای محترم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، بعنوان " سرپرست کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازیهای آسیایی 2018 جاکارتا " منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در کمیته ملی المپیک و با تعامل سازنده و مثبت با وزارت ورزش و جوانان و همکاری فدراسیونهای ورزشی در انجام این مسئولیت مهم ، ارزشمند و خطیر موفق و پیروز باشید.
توفیق هرچه بیشتر جنابعالی را از خداوند منان خواستارم.

سید رضا صالحی امیری
رئیس کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

R1435/P1435/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۸۸۷/نصرالله_سجادی_سرپرست_کاروان_ورزشی_ایران_در_بازی_های_آسیایی_٢_١٨_جاکارتا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: