Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@08:12:26 GMT

مجلس به دنبال قوانین داخلی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم باشد

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۹۷۲/مجلس_به_دنبال_قوانین_داخلی_برای_مبارزه_با_پولشویی_و_تروریسم_باشد

مجلس به دنبال قوانین داخلی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم باشد

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر در بیانیه‌ای اعلام کرد: مجلس موظف است به دنبال قوانین داخلی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم باشد نه آنکه نظام را بازیچه دست اجانب خارجی و پادو‌های داخلی قرار دهد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر خطاب به مجمع تشخیص مصلحت نظام بیانیه ای صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در بخشی از این بیانیه آمده است: 

انقلاب اسلامی ایران در نقطه‌ای قرار گرفته که از طرفی خود را به مرز‌های رژیم غاصب صهیونیستی در کرانه باختری رسانده و از طرفی ندای عدالت خواهی خود را به دورترین نقاط اروپا و آفریقا و سایر نقاط جهان فرستاده است. از یک سو همه نگاه‌ها را به سمت آرمان قدس معطوف نموده و از سویی دیگر سپاهیان جهان اسلام را برای پنجه در پنجه شدن با ایادی استکبار به خط میکند، اما در این ایام تلاش‌هایی ناآگاهانه در جریان است که این روند را کند نماید. تا جایی که چنگالِ راسِ این مبارزه، یعنی انقلاب اسلامی، برای مستکبران و جهانخواران کند و بدون دفاع باشد. این روز‌ها در مجلس شورای اسلامی، تلاش‌هایی برای پیوستن به یک معاهده بین الدولی صورت می‌گیرد که سدی خواهد شد در برابر نفوذ اسلام در همه جهان و مانعی خواهد شد در برابر دفاع از مظلومان جهان توسط آزادی خواهان و مدافعان اسلام و انسانیت...
مجلس شورای اسلامی، طبق منویات رهبری موظف است به دنبال قوانین داخلی برای مبارزه با پولشویی و تروریسم باشد نه آنکه با زیر بار رفتن تعهداتی که انتهایش مشخص نیست، نظام اسلامی را بازیچه‌ی دست اجانب خارجی و پادو‌های داخلی قرار دهد.
در حالی که اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی انطباق و عدم مغایرت لوایح با سیاست‌های کلی نظام هستند، به این نکته باید توجه داشته باشند که تصویب این لوایح، اهرم فشاریست برای محقق شدن اهداف جهانخوارانه‌ی دولتمردان آمریکا.
متاسفانه رصد مسئولین و نماینده‌های مجلس در ماه‌های اخیر نشان میدهد که راه حل مشکلات معیشتی مردم را اعتماد به کسانی می‌دانند که بار‌ها دشمنی خود را با ملت جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده اند و بار‌ها بدون پشتوانه علمی و فهمِ دقیق از این مهم، به مدحِ این لوایح پرداخته اند.
با این وجود ما دانشجویان پایبند به آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، جهت عمل به وظایف اسلامی خود، از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست داریم تا با دقت تمام و پایبندی به قانون اساسی و اصول ثابت امام راحل (ره) راه را بر تکرار تجربه‌ی تلخ برجام بسته و با پرهیز از نامحرم شمردن مردم، مذاکرات پشت پرده و القای افکار غلطی همچون وفاق مقام معظم رهبری بر تصویب توافقات، عزت نظام اسلامی را در سایه‌ی توافقات عزتمندانه با رعایت همه‌ی جوانب کسب کنند.
از اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام انتظار می‌رود با در نظر گرفتن تجربه برجام در بدعهدی دشمنان این کشور، فکرِ رفعِ تحریم‌ها را به این شیوه در سر نپرورانند، چراکه بر همگان آشکار گردیده، مسائل هسته‌ای، تروریسم و موشکی و ... همگی بهانه‌های دشمنان برای جلوگیری از حرکتِ رو بجلوی انقلاب اسلامی بوده و به فرض انجام این تعهدات، گشایشی ایجاد نخواهد شد وتجربه‌ی دوباره‌ی تعهدات به همان دشمنان قسم خورده‌ی ایران، نتیجه‌ای جز *خسارت محض* نخواهد داشت.   گفتنی است با زیر بار رفتن به چنین تعهداتی، بدلیل موثر و دقیقتر شدن تحریم ها، وضعیت معیشتی مردم بهتر نخواهد شد و بهتر است برای حل معضلات اقتصادی، نگاه مسئولین نظام جمهوری اسلامی به پتانسیل‌های داخل کشور باشد. انتظار می‌رود با در نظر گرفتن این تجربه به فکر رفع تحریم‌ها با تن دادن به زیاده‌خواهی‌های fatf نباشید. تنها با پذیرش سازوکار‌های تدوین شده توسط آنها، مجبور به دادن اطلاعات محرمانه به آن‌ها بوده و مقابله با تحریم‌ها را با دست خودمان دشوارتر خواهیم نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۹۷۲/مجلس_به_دنبال_قوانین_داخلی_برای_مبارزه_با_پولشویی_و_تروریسم_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: