Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@00:05:46 GMT

اورژانس اجتماعی در شهرهای کم‌جمعیت استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۶۹۹۹۴/اورژانس_اجتماعی_در_شهرهای_کم_جمعیت_استان_سمنان_راه_اندازی_می_شود

اورژانس اجتماعی در شهرهای کم‌جمعیت استان سمنان راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه بهزیستی مسئول سلامت جامعه است گفت: راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای کم‌جمعیت استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، علیرضا ایزدپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش رو بودن هفته بهزیستی اظهار داشت: حفظ سلامت اجتماعی در یک جامعه انسانی و جلوگیری از آسیب‌های فرهنگی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان بهزیستی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی افزود: در چهار شهر پرجمعیت استان سمنان جمعیتی بیش از 50 هزار نفر دارند اورژانس اجتماعی راه‌اندازی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان از راه‌اندازی اورژانس اجتماعی در شهرهای کم‌جمعیت و کوچک این استان خبر داد و گفت: تا پایان سال 96 اجرای طرح اورژانس اجتماعی در شهرهای کم‌جمعیت زیر 50 هزار نفر نیز اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه سال گذشته برای 33 نفر از مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان سمنان شغل ایجادشده است ابراز کرد: در سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در این حوزه انجام‌شده که می‌توان تحویل 91 منزل مسکونی به مددجویان استان سمنان را ازجمله این موارد برشمرد.

ایزد پور میزان مشارکت‌های مردمی برای کمک به مددجویان بهزیستی در استان سمنان در سال گذشته را مطلوب دانست و گفت: مردم خیرخواه و نیک‌اندیش استان سمنان با پرداخت مشارکت‌های نقدی و غیر نقدی خود به این سازمان درمجموع 37 میلیارد ریال جمع‌آوری و توزیع شد.

وی از وجود 9 مرکز غربالگری بینایی در استان سمنان خبر داد و گفت: 2 مرکز در شهرستان سمنان و 7 مرکز در سایر شهرستان‌های این استان نهادینه‌شده است که هم‌اکنون در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم این استان هستند.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اجباری شدن طرح غربالگری ژنتیک در سال 96 تصریح کرد: در یک سال گذشته بالغ‌بر 3 هزار نفر از خدمات غربالگری ژنتیک بهره‌مند شدند که این تعداد امسال با افزایش مواجه می‌شود.

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۶۹۹۹۴/اورژانس_اجتماعی_در_شهرهای_کم_جمعیت_استان_سمنان_راه_اندازی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: