Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-25@09:30:21 GMT

نامه نگاری فدراسیون فوتبال با فیفا برای استفاده از سیستم VAR در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۰۱۸/نامه_نگاری_فدراسیون_فوتبال_با_فیفا_برای_استفاده_از_سیستم_var_در_لیگ_برتر

به گزارش وانانیوز،  در پی افزایش اعتراض باشگاه‌ها به مشکلات داوری در نیم فصل اول مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال برای ارتقا سطح داوری‌ها و جلوگیری از اعتراض باشگاه ها و رفع ابهام سوتفاهم برای رقبا در لیگ برتر تصمیم به استفاده از سیستم VAR گرفته است. استفاده از این سیستم مستلزم امکاناتی است که در همین راستا نامه نگاری‌ها با فیفا شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در همین راستا امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: امروز به دستور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال و برای طی مراحل و الزامات مربوطه نامه‌ای به فیفا ارسال شد تا موضوع VAR رسما مورد پیگیری قرار گیرد و اجرایی شود.

وی افزود: این موضوع در کمیته‌های ذیربط فیفا بررسی می‌شود و سپس فیفا فرآیند اجرایی و نحوه انجام موضوع را به اطلاع فدراسیون فوتبال ایران خواهد رساند. مذاکراتی هم در روزهای گذشته در این باره بین آقای تاج و مسولان ارشد داوری فیفا انجام گرفته بود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۰۱۸/نامه_نگاری_فدراسیون_فوتبال_با_فیفا_برای_استفاده_از_سیستم_var_در_لیگ_برتر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: