Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@03:08:09 GMT

لزوم نهادینه‌کردن نماز در بین مدارس لرستان/ بیش از ۲۸ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح ملی حفظ قرآن ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۰۲۱/لزوم_نهادینه_کردن_نماز_در_بین_مدارس_لرستان_بیش_از_۲۸_هزار_دانش_آموز_لرستانی_در_طرح_ملی_حفظ_قرآن_ثبت_نام_کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، اسداله عباس‌زاده امروز در جلسه شورای زکات لرستان اظهار کرد: مدیران آموزشگاه‌های استان به‌عنوان ارکان نخست مدارس در شورای زکات روستایی عضو شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: نظارت و همکاری در نحوه توزیع لوازم‌التحریر، البسه، کیف و کفش، وجوه واریزی به حساب دانش‌آموزان مستمند و همچنین فرهنگ‌سازی زکات توسط فرهنگیان از جمله فعالیت‌های کمیته توزیع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان بر نهادینه‌کردن نماز در بین مدارس استان تأکید و بیان کرد: شایسته است در شورای زکات استان مصوبه‌ای در جهت ساخت نمازخانه مدارس و همچنین تهیه فرش سجاده‌ای داشته باشیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار آموزشگاه در استان فعال بوده که تنها یک‌هزار و 400 مورد از آن‌ها مفروش به فرش شده و مابقی نیازمند این مهم هستند.

وی در خصوص تهیه نرم‌افزارها و کتاب‌های قرآنی نیز افزود: با توجه به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر وجود 30 هزار حافظ در کشور تا سال 1404، این موضوع در آموزش‌وپرورش لرستان شروع شده و تاکنون 28 هزار نفر در این طرح ثبت‌نام کردند.

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش لرستان اظهار داشت: نیازمند نرم‌افزار و کتاب‌های قرآنی برای ترویج فرهنگ حفظ در مدارس هستیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۰۲۱/لزوم_نهادینه_کردن_نماز_در_بین_مدارس_لرستان_بیش_از_۲۸_هزار_دانش_آموز_لرستانی_در_طرح_ملی_حفظ_قرآن_ثبت_نام_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: