Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@15:24:18 GMT

اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۰۸۲/اقدام_تحسین_برانگیز_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_قزوین_تصاویر

اقدام تحسین‌برانگیز نماینده ولی فقیه در استان قزوین+تصاویر

«آیت‌الله عابدینی» امام جمعه‌ی قزوین در بازار و در میان مردم حضور دارد، خرید می‌کند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بیند و در جهت حل آنها تلاش می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ پنج‌شنبه شب گذشته بود که انتشار تصویری از امام جمعه قزوین در فضای مجازی خبرساز شد.


اولین شخصی که تصویر حضور آیت‌الله عابدینی در بازارچه سپه قزوین را منتشر کرد یکی از شهروندان قزوینی به نام محمدحسین احمدی بود که در اینستاگرام خود نوشت: "دیشب که با برادرم سینا به بازار قزوین رفته بودیم برای خرید و بعد ساعتی حسابی از گذر در بازار دلمان داشت ضعف می‌رفت، سمت بازارچه سپه رفتیم تا بامیه بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سر بازارچه با صحنه‌ای مواجه شدم که شیرینی بامیه‌ها زیر زبانم مضاعف شد، امام جمعه قزوین آیت‌الله عابدینی خودش برای خرید میان مردم آمده بود، همانجا هم ایستاده و خرید به دست و بدون خدم و حَشم صبورانه مورد سوال و درخواست تنی چند از همان مردم واقع شده بود، به سینا گفتم بایستد تا از دور عکس بگیرم، ما به داشتن چنین امام جمعه‌ای در شهرمان افتخار می‌کنیم."

انتشار این تصویر به همراه کپشن آن مورد استقبال بسیاری از کاربران فضای مجازی در اینستاگرام و توییتر قرار گرفت و بهانه‌ای شد برای بازنشر این عکس.

بسیاری از کاربران فضای مجازی با تقدیر از اقدام تحسین برانگیز امام جمعه قزوین و حضور وی در بازارچه قزوین و مطلع شدن از وضعیت زندگی مردم، گلایه خود را از عدم حضور مسئولان استانی در بین مردم و بی‌خبری از وضعیت معیشتی جامعه اعلام کردند.

امام جمعه‌ا‌ی که بدون تشریفات در میان مردم حضور می‌یابد 
«آیت‌الله عابدینی» امام جمعه‌ی قزوین در بازار و در میان مردم حضور دارد، خرید می‌کند و مشکلات مردم را از نزدیک می‌بیند و در جهت حل آنها تلاش می‌کند.

در ادامه این گزارش تعدادی از حمایت‌های شهروندان از اقدام امام جمعه قزوین در اینستاگرام و توییتر را می‌بینید.
 
  انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۰۸۲/اقدام_تحسین_برانگیز_نماینده_ولی_فقیه_در_استان_قزوین_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: