Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@14:55:07 GMT

تهران| تمام برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده است

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۱۳۷/تهران_تمام_برنامه_های_دشمن_برای_مقابله_با_انقلاب_اسلامی_به_بن_بست_رسیده_است

تهران| تمام برنامه‌های دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی به بن‌بست رسیده است

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به تهدیدات انقلاب اسلامی برای استکبار جهانی گفت: دشمن بارها اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما را با بن‌بست روبه رو کرده است. ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر،  سردار حسن حسن‌زاده عصر امروز در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه سیدالشهدا اسلامشهر، با اشاره به جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی اظهار داشت: پیش از رسیدن به 40 سالگی انقلاب حساسیت‌ها و اهمیت‌ها محرز بود هم دشمنان جمهوری اسلامی ایران و هم منافقان و سلطنت‌طلبان و کسانی که چشم دیدن انقلاب اسلامی را نداشتند اعلام کردند که ملت ایران 40 سالگی انقلاب اسلامی را نمی‌بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: دشمن بارها اعتراف کرده که انقلاب اسلامی تمام برنامه‌ها و طرح‌های ما را با بن‌بست روبه رو کرده است، آن‌ها به خوبی می دانند که انقلاب اسلامی از نخستین روز پیروزی خود تهدیدی جدی برای استکبار جهانی است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران با اشاره به اینکه دشمن از ما عصبانی است افزود: 40 سال پیش دشمن را از کشور خود بیرون کردیم و امروز نیز آن‌ها را از منطقه بیرون راندیم و همین امر باعث نگرانی مضاعف و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی است که در آینده هیچ نقش‌آفرینی در موازنه قدرت منطقه نخواهند داشت.

اردبیل| استکبار ‌با ‌ترفندهای شوم ‌در تلاش برای بر هم زدن اتحاد ملت ایران استجلیلی:راهبرد خاموش استکبار پوشاندن پیشرفت‌های چهل ساله ملت ایران استآیت‌الله سعیدی: مسئولان مراقب آقازاده‌ها باشند؛ استکبار نمی‌‌خواهد مردم 40 سالگی انقلاب را ببینند

سردار حسن‌زاده ادامه داد: در 20 سال گذشته هیچ  طرحی وجود نداشته که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها آن را تدوین کنند و به نتیجه مطلوب برسد، خروج داعش از عراق و سوریه و جنگ اخیر یمن از نمونه این شکست‌ها است و بنابراین عصبانیت آن‌ها از ما طبیعی است.

وی تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی توان درگیری 2 روزه با فلسطینی‌ها را نیز ندارد و در برابر مقاومت اسلامی تسلیم شده است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ایران اسلامی را الگویی برای مقابله با زورگویی در جهان خواند و گفت: امروز انقلاب اسلامی به بلوغ رسیده و دشمن با قبول عدم توانایی در برخورد مستقیم مجبور به پذیرش آن است و توان مقابله مستقیم با انقلاب ما را ندارد.

سردار حسن‌زاده با بیان اینکه دشمن در پی محدود کردن مؤلفه‌های قدرت نظام اسلامی است تصریح کرد: برخی سعی دارند فشارهای دشمنان را به رفتارهای انقلاب اسلامی ربط دهند این درحالی است که منشأ این فشارها از قدرت انقلاب اسلامی و عظمت ملت ایران ناشی می‌شودکه تمام منافع آن‌ها را زیر پا گذاشته و امروز یمن در برابر استکبار مقاومت می‌کند و بشارت‌های امام(ره) در دنیا به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ فرهنگی هم پیروز میدان هستیم بیان کرد: جنگ فرهنگی در کنار خسارت‌هایی که دارد دربردارنده دستاوردهای بسیار عظیمی نیز است و ما تنها انقلابی هستیم که با همان مختصات روز نخست حرکت می‌کنیم و این افتخار نظام است که جوانان با همان روحیه شهادت‌طلبی و بسیجی در صحنه حضور دارند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران ادامه داد: دشمن در آخرین حربه خود علیه ایران، تهدید و تحریم اقتصادی را در رأس برنامه‌های خود قرار داد و تمام قدرت خود و اطرافیانش را جمع کرد تا با عملیات روانی بتواند به اهدافش برسد اما در سال 96 ملت ما علی‌رغم تمام مشکلات معیشتی و نابسامانی‌ها و برخی ناکارآمدی‌ها تمام قد در مقابل دشمن ایستادند و با تشخیص درست خود توانست در جهاد کبیر سربلند بیرون آید.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران همچنین با اشاره به اینکه امروز باید در بین مسئولان هم شاهد این مدل از رفتارها باشیم تصریح کرد: در رفع مشکل معیشتی مردم برخی از مسئولان تلاش می‌کنند اما این تلاش‌ها فراگیر و تمام عیار نیست و در برخی موارد فعالیت مضاعف می‌خواهد.

سردار حسن زاده با اشاره به اینکه برای پیمودن این مسیر نیاز است علمدارها علم را دست به دست کنند گفت: در مجموعه سپاه ناحیه سیدالشهدا شهرستان اسلامشهر سرهنگ مجید امیرعبداللهیان قریب به 5 سال به عنوان یک فرمانده بسیجی با توجه به ظرفیت‌های بسیج تلاش‌های بسیاری را در جهت رفع محرومیت‌زدایی داشته است.

وی همچنین افزود: اسلامشهر یکی از شهرستان‌های مهم استان از نظر ظرفیت و جمعیت و نقش‌آفرینی است و سرهنگ هادی ایلکا به لحاظ سابقه درخشان و توانمندی‌های این نیروی جوان به سمت فرماندهی سپاه ناحیه  سیدالشهدا اسلامشهر منصوب می‌شود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: توجه به مشکلات مردم در همه ابعاد با همکاری مسئولان و هم‌افزایی در سطح شهرستان اسلامشهر، اعتلای بسیج و سپاه با استحکام درونی و بازتاب بیرونی را می‌طلبد که فرمانده جدید باید در کارهای خود مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/ن

R7840/P1361/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۱۳۷/تهران_تمام_برنامه_های_دشمن_برای_مقابله_با_انقلاب_اسلامی_به_بن_بست_رسیده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: