Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@06:08:04 GMT

ارائه یافته‌های علمی و پژوهشی دانش آموزان گیلانی در جشنواره جابربن حیان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۲۰۵/ارائه_یافته_های_علمی_و_پژوهشی_دانش_آموزان_گیلانی_در_جشنواره_جابربن_حیان

ارائه یافته‌های علمی و پژوهشی دانش آموزان گیلانی در جشنواره جابربن حیان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: در هشتمین نمایشگاه استانی جابربن حیان ۳۲۰ پروژه علمی - تحقیقاتی و دست ساخته‌های دانش آموزان دوره ابتدایی، با شعار دانش، پژوهش رویش، از ۷۰۰ دانش آموزان گیلانی امروز در سالن شهدای دانش آموز رشت به نمایش گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۱۷ هزارو ۶۰۰ پروژه در قالب گروهی و انفردای در زمینه‌های طراحی وساخت، آزمایش، تحقیق، مدل، نمایش و طبقه بندی برای جشنواره جابربن حیان در سطح مدارس ارائه شده است افزود: پس از ارزیابی بیش از هزار و ۲۰۰ اثر به استان راه یافته و با داوری‌های انجام شده ۳۶ اثر برگزیده منطقه‌ای شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه درهشتمین نمایشگاه استانی جابربن حیان ۷ اثر استانی به مرحله کشوری راه پیدا می‌کند خاطر نشان کرد:مرحله کشوری جشنواره دانش آموزی جابربن حیان شهریور ماه برگزار می‌شود.

مهدی حاجتی با اشاره به اینکه مکان برگزاری مرحله کشوری جشنواره دانش آموزی جابربن حیان هنوز مشخص نشده است تصریح کرد:در ۳ سال گذشته دانش آموزان گیلانی، چندین رتبه برتر کشوری را از این جشنواره ازآن خود کردند.

در پایان این جشنواره همچنین از کتاب‌های تازه تالیف حوزه معاونت آموزش ابتدایی با موضوعات آداب و مهارت‌های زندگی از جلد یک تا ۶، آموزه‌های قرآنی جلد ۱ و ۲، شهروند کوچک، مناسبت ها، فعالیت‌های آموزشی، واحد کار کودک جلد ۱ و ۲، و مشاور همراه آموزگار و اولیا رونمایی شد.

 

انتهای پیام/م.ع

نمایش یافته‌های علمی و پژوهشی دانش آموزان گیلانی در جشنواره جابربن حیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۲۰۵/ارائه_یافته_های_علمی_و_پژوهشی_دانش_آموزان_گیلانی_در_جشنواره_جابربن_حیان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: