Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:38:36 GMT

انهدام باند سارقان موتور سیکلت

تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۰۲۲۱/انهدام_باند_سارقان_موتور_سیکلت

انهدام باند سارقان موتور سیکلت

سرهنگ کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری در گفتگو باخبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازساری، از شناسايی و دستگيری سه سارق موتور سیکلت با 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد .

وی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سرقت موتور سیکلت به مرکز فوریتهای 110، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان ساری افزود: ماموران با مراجعه به محل و انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقيقات پليسی موفق به شناسایی و دستگیری سارقان که با تشکیل باندی سه نفره اقدام به سرقت موتورسیکلت در این شهرستان می کردند ،شدند .

سرهنگ کاظمی گفت: در بازرسی از محل سکونت اين افراد که دارای سابقه سرقت نیز است، دو دستگاه موتور سیکلت سرقتی و مقادیر قابل توجهی لوازم و تجهیزات سرقتی کشف شد.

وی افزود: متهمان تاکنون در تحقيقات و بازجويی های فنی ، به بيش از 7 فقره انواع سرقت در ماه گذشته اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: متهمان پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۰۲۲۱/انهدام_باند_سارقان_موتور_سیکلت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: