Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:36:01 GMT

کارگران مشمول دريافت سبد کالا مي شوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۰۸۲/کارگران_مشمول_دریافت_سبد_کالا_می_شوند

کارگران مشمول دريافت سبد کالا مي شوند

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- بسته حمايتي دولت براي ارايه به قشرهاي آسيب پذير گرچه به گفته مديرعامل سازمان تامين اجتماعي هنوز چارچوب و ارزش ريالي مشخصي ندارد اما سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي کارگران را نيز مشمول دريافت اين سبد مي داند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، موضوع توزيع بسته حمايتي در ميان قشرهاي کم درآمد همزمان با آغاز نوسان هاي ارزي مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز (سه شنبه) در حاشيه جشنواره شهيد رجايي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي «انوشيروان محسني بندپي» سرپرست وزارتخانه و همچنين «سيدتقي نوربخش» مديرعامل سازمان تامين اجتماعي، در اين زمينه آخرين تصميم ها را اعلام کردند.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي گفت: چارچوب و ارزش ريالي سبد کالايي مورد نظر دولت هنوز تعيين نشده است اما کارگران نيز مشمول دريافت سبد کالا مي شوند.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي نيز در جمع خبرنگاران گفت: کارگران فصلي براي دريافت بسته حمايتي بايد خود را به کميته امداد و بهزيستي معرفي کنند.
محسني بندپي افزود: کارگران فصلي نيز جزو گروه مشمولان دريافت بسته حمايتي به شمار مي روند اما از آنجا که شناسايي آنان براي ما سخت است بايد به کميته امداد امام خميني (ره)و سازمان بهزيستي مراجعه و براي استفاده از اين بسته حمايتي ثبت نام کنند.
وي يادآوري کرد: همه افرادي که درآمد ماهانه آنها کمتر از سه ميليون تومان است مشمول دريافت سبد کالا مي شوند.
البته سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در گفت و گو با خبرنگار اقتصادي ايرنا اعلام کرد:براي توزيع بسته حمايتي نياز داريم جزييات اين طرح در هيات دولت به تصويب برسد اما هنوز اين امر محقق نشده است.
وي ادامه داد: مقرر شده است جزييات بسته حمايتي در جلسه يکشنبه هفته آينده دولت بررسي شود.
البته آنگونه که «علي رستمي» مديرکل امور رفاهي وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي چند روز پيش به ايرنا گفت، قرار بود هيات دولت جزييات بسته حمايتي را در جلسه يکشنبه گذشته (بيست و دوم مهرماه) بررسي و تصويب کند.
اقتصام*9454*1961*
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۰۸۲/کارگران_مشمول_دریافت_سبد_کالا_می_شوند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: