Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@08:32:49 GMT

مرگ دردناک 5 نفر در پردیس!

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۱۱۷/مرگ_دردناک_۵_نفر_در_پردیس

حوادث رکنا: رئیس اورژانس تهران از فوت پنج نفر بر اثر گازگرفتگی با مونوکسید کربن خبر داد.

پیمان صابریان رئیس اورژانس تهران اظهار کرد: حوالی ساعت ١۶:۵۴ امروز یکشنبه یک مورد گزارش مبنی بر گازگرفتگی پنج نفر در پردیس اعلام که بلافاصله ٣ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد.

وی افزود : متأسفانه این پنج نفر قبل از رسیدن آمبولانس جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

جدیدترین دسیسه داعش برای خرابکاری در ایران لو رفت! عکس رامین رضائیان در تیم فوتبال بانوان انزلی مونا بخاطر پوشیدن شلوار محکوم شد! / این دختر شوکه است! 2 فیلم از لحظه سرقت طلا و جواهرات کودکان تهرانی + جزییات این مرد غیرسپاهی شخصاً در محل شلیک موشک‌ها حضور داشت / او کیست؟! گاف عجیب مسیح علی‌نژاد / او عذرخواهی کرد این فراری مخوف را می شناسید ؟! / مخفیگاهش کجاست؟! +عکس بدون پوشش عصبانیت ترامپ از دامادش در ماجرای جمال خاشقجی ثبت رکورد گران ترین فوتبالی توسط یک ایرانی مرد تهرانی در پرشیای آتشین زنده زنده سوخت! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دامادم در دوران عقد زیاد خانه ما می آمد و همین باعث شد که شوهرم به همه چیز شک کند! خارج کردن 120 کرم 25 سانتی از معده یک زن + عکس های باورنکردنی جزئیات دستگیر 6 مرد زن نما در مسیر اربعین / یک دوجنسه همراه آنان بود! + فیلم گرفتن اثر انگشت از جسد مرد مرده تجاوز به دختر 12 ساله داخل یک خودرو در کوچه خلوت +عکس دختر 14 ساله آبادانی در راه پله خانه شان با روسری خود را دار زد این دختر یک شبه دید بی آبرو شده است! / دست پنهان کیست؟! روند 14 ساله آتش سوزی مرگبار مسجد ارگ / هنوز نتیجه مشخص نیست! وحشت دختران دانش آموز از 5 مرد شوم / در سمیرم رخ داد پیدا شدن جسد مرد گمشده در کوهستان! / راز مخوف چیست؟! جزییات ماجرای 2 شهید بخاطر نپوشیدن جلیقه ضدگلوله!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۱۷/مرگ_دردناک_۵_نفر_در_پردیس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: