Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@20:14:33 GMT

یک شاسی‌بلند جدید تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۱۳۱/یک_شاسی_بلند_جدید_تولید_می_شود

یک شاسی‌بلند جدید تولید می‌شود

مدیرعامل زامیاد از تولید یک خودروی شاسی‌بلند جدید تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد زارع‌پور اشکذری اظهار کرد: تولید این خودرو با داخلی‌سازی ۳۰ درصدی آغاز می‌شود. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته میزان داخلی‌سازی این خودرو در سال دوم تولید به ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: بخش‌هایی همچون رنگ و مونتاژ، اکسل‌ها، کمپرسور و کندانسور کولر، دسته سیم‌ها، شیشه‌ها، اگزوز، فنر و کمک فنر، رینگ آلومینیومی، باتری و غیره امکان داخلی‌سازی در ایران را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل زامیاد افزود: با طرح مشترک با مگاموتور با توجه به تکنولوژی روز موتور، داخلی‌سازی موتور این خودرو نیز در دست بررسی است البته استارت  و دینام داخلی خواهد بود. برنامه‌ای برای داخلی‌سازی گیربکس اتوماتیک این خودرو فعلا در دست نیست.

وی با بیان اینکه با توجه به توافقات صورت گرفته با شریک چینی، تحریم‌ها تاثیری بر تولید و داخلی‌سازی این خودروی جدید در ایران نخواهد داشت، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، اولین مرحله پیش‌فروش این خودرو پاییز امسال‌ آغاز و اولین سری آن اواخر امسال تحویل مشتریان خواهد شد.

زارع‌پور اشکذری اظهار کرد: هدف اصلی از تولید این خودرو عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای و نیز تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۳۱/یک_شاسی_بلند_جدید_تولید_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: