Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@19:19:14 GMT

سواپ نفت خام از بندر نکا مجددا آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۱۳۶/سواپ_نفت_خام_از_بندر_نکا_مجددا_آغاز_شد

سواپ نفت خام از بندر نکا مجددا آغاز شد

نکا- آغاز مجدد سواپ نفت خام از بندر نکا نماینده مردم شرق مازندران در مجلس از آغاز مجدد سواپ نفت خام از بندر نکا خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی‌محمد شاعری در این باره اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و پس از یک دهه توقف با ورود چندین فروند کشتی از بندر آلاجای ترکمنستان از اوایل مردادماه امسال سواپ نفت خام از بندر نکا از سر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: با توجه به اینکه سرمایه‌گذاری زیادی توسط شرکت پایانه‌های نفتی ایران در بندر نکا انجام شده است، وقفه یک دهه‌ای انتقال سواپ نفت خام از این بندر منجر به رکود شدید اقتصادی و از بین رفتن اشتغال در منطقه شده است.

شاعری با اشاره به احداث مخازن سوختی و فعالیت‌های کشتیرانی در بندر نکا افزود: شروع مجدد سواپ سوخت نفت خام از کشورهای آسیای میانه از طریق بندر نکا موجب رونق حمل و نقل دریایی و استفاده بهینه از سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده می‌شود و اشتغال از دست‌رفته را به منطقه باز می‌گرداند.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس گفت: اشتغال پایدار، درآمد ثابت و رونق اقتصادی از مزایای سواپ نفت خام است که زمینه‌ساز رشد اقتصادی منطقه خواهد بود.

شاعری ضمن اعلام حمایت مجلس از سواپ نفتی، خواستار همکاری تمام دستگاه‌های مرتبط از جمله سازمان بنادر و دریانوردی در ارائه خدمات بهتر دریانوردی و دریایی، امور گمرکی و شرکت‌های وابسته به ویژه پایانه نفتی شمال برای رونق اقتصادی منطقه شده است.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۳۶/سواپ_نفت_خام_از_بندر_نکا_مجددا_آغاز_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: