Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@00:17:21 GMT

دستگیری باند 9 نفره اراذل و اوباش در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۱۷۶/دستگیری_باند_۹_نفره_اراذل_و_اوباش_در_اردبیل

دستگیری باند 9 نفره اراذل و اوباش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری باند 9 نفره اراذل و اوباش سابقه دار خبرداد.

دستگیری باند 9 نفره اراذل و اوباش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری باند 9 نفره اراذل و اوباش سابقه دار خبرداد.

ناصر عتباتی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری صداوسیما با اعلام این خبر افزود : پیرو گزارش ها و اخباری که از منابع محلی و مراجع رسمی مبنی بر اینکه چندین نفر با هماهنگی باهم با تشکیل باندی مبادرت به شرارت و رفتارهای مجرمانه ، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم ،‌ افراد جامعه و کودکان و تهیه و تولید مشروبات الکی می کردند دادستانی به موقع وارد عمل شد و اقدامات لازم را انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری صداوسیماوی با بیان اینکه برخی از این افراد مدت ها تحت تعقیب بودند افزود: با دستور قضائی و عملیات مشترک پلیس و دادستانی 9 نفر از اراذل و اوباش بنام و سابقه دار اردبیل در محل مخفی گاه خود دستگیر و در قالب پرونده های متعدد کیفری تفهیم اتهام شده و روانه زندان شدند.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل به مردم استان اطمینان داد ، سیستم قضائی و دادستانی به هیچ وجه اجازه نخواهد داد کسانی که در صدد برهم زدن آرامش و امنیت جامعه با انجام رفتارهای مجرمانه هستند باعث ایجاد ناامنی اجتماعی شوند و با همه توان با آنان مقابله خواهد کرد./


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۱۷۶/دستگیری_باند_۹_نفره_اراذل_و_اوباش_در_اردبیل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: