Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@17:50:54 GMT

انواع لباس مجلسی دخترانه شیک و زیبا

تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۲۵۶/انواع_لباس_مجلسی_دخترانه_شیک_و_زیبا

انواع لباس مجلسی دخترانه شیک و زیبا

سال ۲۰۱۸ مدل لباس مجلسی‌های دخترانه زیادی از سوی طراحان مد و زیبایی معرفی شده اند و اگر شما علاقه دارید از لباس مجلسی به روز و زیبایی برای شرکت در جشن‌ها و مجالس استفاده کنید مدل لباس مجلسی دخترانه ۲۰۱۸ می‌تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.
مدل لباس مجلسی می‌تواند تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت شکل اندام و سایر خصوصیت‌های ظاهری شما داشته باشد بنابراین بهتر است خانم‌ها و دختران جوان در انتخاب مدل لباس مجلسی خود حساسیت لازم را به خرج دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لباس مجلسی‌های مد روز دخترانه در طرح‌های نیم تنه و دامن، پیراهن کوتاه در جنس‌های حریر و گیپور را در ادامه مشاهده میکنید که قطعا مورد پسند دخترخانم‌های جوان و اهل مد قرار میگیرند.               منبع: نمناک

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۵۶/انواع_لباس_مجلسی_دخترانه_شیک_و_زیبا را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: