Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:27:47 GMT

برندگان طرح«شب نشینی زمستانی با کتاب» در شفت تقدیر شدند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۲۷۱/برندگان_طرح_شب_نشینی_زمستانی_با_کتاب_در_شفت_تقدیر_شدند

برندگان طرح«شب نشینی زمستانی با کتاب» در شفت تقدیر شدند

شفت- مسئول کتابخانه های عمومی شفت با اشاره به اعلام نتایج طرح «شب نشینی زمستانی با کتاب»، گفت: از برندگان استانی و شهرستانی این طرح در شفت تقدیر شد.

زینب عزیزپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: زمستان امسال درگیلان به همت نهاد کتابخانه های عمومی استان طرحی با عنوان «شب نشینی زمستانی با کتاب» ویژه خانواده های گیلانی برگزار شد که این طرح برای نخستین بار در سطح کشور اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح استانی شب نشینی زمستانی با کتاب در راستای ترویج سبک زندگی مطالعه محور و ترغیب خانواده ها به امر حسنه کتابخوانی در بین خانواده های گیلانی در سالی که توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور با عنوان «سال خواندن» نامگذاری شده است و به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی استان گیلان اجرا شد.

مسئول کتابخانه های عمومی شفت گفت: این طرح استانی با محوریت کتابخانه های عمومی در سراسر گیلان اجراشده که گروه های هدف آن شامل پدران، مادران و فرزندان خانواده بودند.

وی با اشاره به اینکه «خلاصه نویسی از کتاب های خوانده شده»، «پویش پدران کتاب خوان» و «برگزاری کارگاه آموزشی مادران کتابخوان» از جمله سرفصل هایی این طرح محسوب می شد، خاطرنشان کرد: این طرح به صورت مکتوب و در قالب پویش های مجازی اجرا شد.

عزیزپور تصریح کرد: برندگان استانی و شهرستانی این طرح بعداز بررسی و داوری اعلام شده اند.

وی به برنده شدن چهار شهروند شفتی در این طرح اشاره کرد و یادآور شد: یک نفر در سطح استانی و سه نفر نیز در سطح شهرستان برنده شده اند.

به گفته این مسئول برندگان شفتی این طرح طی مراسمی با اهدای لوح تقدیراز طرف سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و جوایز تقدیر و تجلیل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۷۱/برندگان_طرح_شب_نشینی_زمستانی_با_کتاب_در_شفت_تقدیر_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: