Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:31:54 GMT

اقدام خطرناک یک توریست در محل حفاظت شده کروکودیل ها +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۲۸۳/اقدام_خطرناک_یک_توریست_در_محل_حفاظت_شده_کروکودیل_ها_فیلم

اقدام خطرناک یک توریست در محل حفاظت شده کروکودیل ها +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک توریست را در یک منطقه حافظت شده کروکودیل در چین به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می شود در حالی که این توریست به همراه تعدادی دیگر روی پل ایستاده تلاش می کند تا توجه کروکودیل را به سمت خود برای گرفتن عکس جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو نشان می دهد این مرد در حالی که پای خود را به داخل برکه آویزان می کند با پا چند ضربه به سر کرکودیل وارد می کند. خوشبختانه این حیوان که از آب خارج شده بود و روی یک تخته سنگ در زیر نور آفتاب دراز کشیده بود با وجود مزاحمت این توریست عکس العملی نشان نداد.

بنا به گزارش یکی از رسانه های چین، فردی که این فیلم را با تلفن همراه خود تهیه کرده بود ماموران حفاظت این پارک را در جریان این موضوع قرار داد. ماموران پارک این مرد را حین خروج متوقف کردند و در مورد عواقب تکرار این عمل به او هشدار دادند. این حادثه در منطقه حفاظت شده کروکودیل ها واقع در استان آن هوئی چین که بزرگترین مرکز حفاظت شده جهان برای نگهداری کرکودیل های به شمار می رود رخ داد. در این منطقه حفاظت شده حدود 13000 کروکودیل نگهداری و محافظت می شوند.

این نخستین بار نیست که ویدئویی از بدرفتاری توریست های چینی با حیوانات در پارک های این کشور منتشر می شود. پیشتر نیز ویدئویی که عده ای توریست چینی را در حال پرتاب سنگ به یک ببر در یکی از پارک های این کشور نشان می داد خبرساز شد. این ویدئو عده ای از گردشگران را در حالی که مرتبا سنگ از روی زمین بر می داشتند و به سمت این ببر پرتاب می کردند نشان می داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

بازی با مرگ یک توریست در محل نگهداری کروکودیل ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۲۸۳/اقدام_خطرناک_یک_توریست_در_محل_حفاظت_شده_کروکودیل_ها_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: