Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@10:29:12 GMT

۸۸ گفتمان دینی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مدارس بروجرد برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۳۲۴/۸۸_گفتمان_دینی_با_موضوع_اقتصاد_مقاومتی_در_مدارس_بروجرد_برگزار_شد

۸۸ گفتمان دینی با موضوع اقتصاد مقاومتی در مدارس بروجرد برگزار شد

بروجرد - رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد از برگزاری ۸۸ گفتمان دینی با موضوع اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی در مدارس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور از برگزاری ۸۸ جلسه گفتمان دینی در مدارس این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: گفتمان دینی با موضوع «اقتصاد مقاومتی، آسیب های اجتماعی، دین و زندگی و سواد رسانه ای» به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد و به منظور ایجاد فضای دوسویه و صمیمی بین اساتید و دانش آموزان، شناخت بصیرت اجتماعی و مقابله با توطئه های جنگ نرم دشمنان، با حضور تعداد کثیری از دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: مسئله مهم در زندگی این است که در تربیت فرزندانمان باید بیشتر تلاش کنیم و تربیت اصولی آنها باید حتی قبل از تولد و در دوران بارداری مادران نیز صورت گیرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: اگر ما بتوانیم فرزندان سالمی را تربیت کرده و به جامعه تحویل دهیم این عمل موجب خواهد شد جامعه به سوی رشد و بالندگی پیش رفته و به تبع آن باعث پیشرفت میهن عزیزمان شود، چرا که اگر انسان تربیت اسلامی داشته باشد هیچ گاه دنبال ناهنجاری های اجتماعی نخواهد رفت بلکه همه تلاش او برای پیشرفت کشور خواهد بود.

حجت الاسلام جعفرپور تصریح کرد: الان ما شاهد هستیم که دشمنان قسم خورده این نظام تمام سعی و تلاش خود را در راستای فروپاشی خانواده ها معطوف کرده و با انواع توطئه ها با ایجاد شبکه های ماهواره ای و ساختن سریال های مسمومی که بی بندوباری، خیانت زن و شوهر به همدیگر، همچنین بی حرمتی فرزندان نسبت به والدین را آموزش می دهند، تولید و پخش می‌کنند، تماشای این نوع فیلم های جهت دار، در طولانی مدت اثرات سوء خود را به صورت بروز اختلافات، همچنین جنگ و جدل در محیط خانواده ها و بالاخره طلاق و اعتیاد جوانان نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: در چنین شرایطی تربیت اسلامی فرزندان، الگو گیری از زندگی ائمه معصومین(ع) و فرمانبرداری از دستورات و نصایح پدرانه رهبری بهترین راهکار برای تک تک ما است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۳۲۴/۸۸_گفتمان_دینی_با_موضوع_اقتصاد_مقاومتی_در_مدارس_بروجرد_برگزار_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: