Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@05:33:15 GMT

واکنش طنز خواننده پاپ به حذفش از «دورهمی» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۱۳۵۲/واکنش_طنز_خواننده_پاپ_به_حذفش_از_دورهمی_عکس

واکنش طنز خواننده پاپ به حذفش از «دورهمی» +عکس

مهدی احمدوند، خواننده جوان پاپ، با انتشار پستی طنزآمیز در اینستاگرام، نسبت به حذف خود از برنامه دیشب «دورهمی» واکنش نشان داد.

خبرآنلاین: مهدی احمدوند، خواننده پاپ کشورمان به حذف خود از برنامه «دورهمی» که قرار بود شامگاه چهارشنبه هشتم فروردین پخش شود، واکنش نشان داد.

او با انتشار پستی طنزآمیز در اینستاگرام نوشت: «من و جناب مدیری و خانم بهرام در «دورهمی»، من تو برنامه حضور داشتم، اما خوب بنا به هر دلیلی قسمت نیست برنامه من پخش بشه دیگه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
»  

در چندروز گذشته، شیوه دعوت از خوانندگان موسیقی پاپ به برنامه «دورهمی» حواشی بسیاری را به‌وجود آورده است.

برنامه «دورهمی» امشب (پنجشنبه نهم فروردین) قرار است میزبان سینا سرلک، خواننده موسیقی سنتی کشورمان شود. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003LHd

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۱۳۵۲/واکنش_طنز_خواننده_پاپ_به_حذفش_از_دورهمی_عکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: