Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@03:03:11 GMT

دوربین مخفی بمب گذاری در دفتر کار با حضور غلامرضا عنایتی!

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۰۹/دوربین_مخفی_بمب_گذاری_در_دفتر_کار_با_حضور_غلامرضا_عنایتی

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024 خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپ جالب از دوربین مخفی بمب گذاری در دفتر کار با حضور رضا عنایتی تقدیم شما همراهان عزیز پارس فوتبال می شود .

رضا عنایتی (زاده ۱ مهر ۱۳۵۵ در مشهد) بازیکن سابق فوتبال، عضو سابق تیم ملی فوتبال ایران و برترین گل‌زن کنونی کل ادوار لیگ برتر با ۱۵۰ گل‌زده و دومین گلزن تاریخ لیگ فوتبال ایران (پس از فرشاد پیوس با ۲۱۲ گل) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در روز شنبه ۲۵ شهریور ۹۶ در بازی دوستانه منتخب مشهد با منتخب کربلا از فوتبال خداحافظی کرد.

رضا عنایتی توانسته در تیم‌های ابومسلم خراسان و استقلال تهران، ۳ بار آقای گل بازی‌های لیگ ایران شود او در فصل ۸۰_۸۱ در تیم ابومسلم خراسان و در فصل ۸۳_۸۴ و ۸۴_۸۵ در دو فصل پیاپی و در تیم فوتبال استقلال تهران با ۲۰ و ۲۱ گل زده به عنوان آقای گل رقابت‌های لیگ برتر انتخاب شد. وی در سال ۹۲–۹۳ توانست بعد کریم انصاری فرد با ۱۳ گل دومین گلزن لیگ برتر ایران شود.
عنایتی در هفته آخر اولین دوره لیگ برتر با لباس ابومسلم خراسان در برابر استقلال رشت ۷ گل به ثمر رساند که از لحاظ گلزنی در یک بازی لیگ، یک رکورد محسوب می‌شود.
عنایتی با بازی در دربی ۸۰ با ۳۹ سال و ۲۴ روز سن، مسن‌ترین بازیکن تاریخ شهرآورد پرسپولیس و استقلال شد

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۰۹/دوربین_مخفی_بمب_گذاری_در_دفتر_کار_با_حضور_غلامرضا_عنایتی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: