Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@23:28:33 GMT

اختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم فردا برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۵۹/اختتامیه_جشنواره_کشوری_نوجوان_سالم_فردا_برگزار_می_شود

اختتامیه جشنواره کشوری نوجوان سالم فردا برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری اختتامیه بخش کشوری ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم، با حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی برگزیده سراسر کشور در 13 شهریور خبر داد.

نادر منصورکیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: پس از برگزاری ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم در سال تحصیلی 96-1395، در مجموع بیش از 293 هزار اثر از سوی دانش آموزان و همکاران فرهنگی به دبیرخانه‌های جشنواره در سراسر کشور ارائه شد که برگزیدگان بخش استانی، طی مراسمی در فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری که در تمامی استان‌های کشور برگزار شد، معرفی و تقدیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ششمین دوره جشنواره نوجوان سالم، با هدف ترویج و پیشگیری از رفتارهای پرخطردر سه بخش «خلاقیت های دانش آموزی»، «ابتکارات مدرسه‌ای» و «مشارکت اجتماعی دانش آموزی»، برگزار شدکه میزان استقبال دانش آموزان و مدارس در این دوره، نسبت به دوره نخست جشنواره،300 برابر رشد داشته است.

مدیرکل دفتر مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در تشریح سه بخش رقابتی جشنواره گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، دانش آموزان آثار خود در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در قالب‌هایی چون مقاله، عکس، نقاشی، فیلم کوتاه، روزنامه دیواری، نرم افزار و چندرسانه‌ای ارائه می‌کنند.

کیایی ادامه داد: در بخش «ابتکارات مدرسه‌ای»، همکاران مدارس، آثار خود را در قالب‌هایی چون الگوها و فنون آموزش و تدریس پیشگیری در کلاس درس، محصولات و منابع کمک آموزشی و فرهنگی پیشگیری و پروژه های ابتکاری پیشگیری ارائه می کنند و در بخش «مشارکت اجتماعی دانش آموزان» نیز، دانش آموزان به همراه معلمان و مربیان، پروژه‌های ابتکاری خود در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر را ارائه می‌کنند.

به گفته وی در مراسم اختتامیه بخش کشوری، از 84 دانش آموز در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی، 23 همکار فرهنگی در بخش ابتکارات مدرسه‌ای و نیز 20 اثر در بخش مشارکت‌های اجتماعی دانش آموزان، تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۵۹/اختتامیه_جشنواره_کشوری_نوجوان_سالم_فردا_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: