Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@01:29:58 GMT

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال/ مقاومت در برابر بالانشین‌ها

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۶۱/هفته_هفدهم_لیگ_برتر_فوتسال_مقاومت_در_برابر_بالانشین_ها

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال/ مقاومت در برابر بالانشین‌ها

هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال در حالی روز دوشنبه برگزار خواهد شد که تیم‌های بالای جدولی باید به مصاف مقاومت‌های لیگ بروند.

به گزارش ایسنا، لیگ برتر فوتسال به ایستگاه هفدهم خود رسیده و هر هفت بازی قرار است فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۶ برگزار شوند. در این بین دو تیم بالای جدولی مس سونگون و تاسیسات دریایی تهران به ترتیب باید به مصاف مقاومت قرچک و مقاومت البرز بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقاومت‌های لیگ هر چند وضعیت مشابهی دارند و رتبه هفتم و هشتم را در میانه جدول به خود اختصاص داده‌اند اما اوضاع تاسیسات دریایی با مس سونگون کمی متفاوت است.

لاله‌های نارنجی در لیگ امسال، بیش‌ترین ثبات را داشته و با ۴۱ امتیاز صدرنشین هستند. اما شاگردان وحید شمسایی در تاسیسات دریایی با وجود کسب قهرمانی نیم فصل، سه باخت پیاپی داشته و با ۳۳ امتیاز به رده سوم جدول رسیده‌اند. از نکات جالب بازی تاسیسات دریایی و مقاومت البرز، مشخص نبودن داور مسابقه است. وحید عرض پیما که از سوی کمیته داوران به عنوان داور اول بازی انتخاب شده بود، از حضور در این بازی کناره‌گیری کرده است.

در هفته هفدهم لیگ برتر، گیتی‌پسند تیم دوم جدول نیز میزبان شهروند ساری است. اصفهانی‌ها بعد از حضور شمس روی نیمکت تیم‌شان، سه برد متوالی کسب کرده‌اند و از روحیه بالایی برخوردارند.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال:

دوشنبه، ‌بیست و دوم آبان؛ ساعت ۱۶
گیتی پسند اصفهان - شهروند ساری - سالن پیروزی
لبنیات ارژن شیراز - پارسیان شهر قدس - سالن شهید ابوالفتحی
فرش آراء مشهد - آتلیه طهران قم - سالن مدافعان حرم
مقاومت البرز- تاسیسات دریایی تهران - سالن انقلاب
مس سونگون ورزقان- مقاومت قرچک - سالن شهیدپور شریفی
هیات فوتبال قم - آذرخش بندرعباس - سالن  شهید حیدریان
شرکت ملی حفاری ایران - شهرداری ساوه - سالن  نفت

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۶۱/هفته_هفدهم_لیگ_برتر_فوتسال_مقاومت_در_برابر_بالانشین_ها را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: