Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@13:15:09 GMT

واکنش شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی به انتشار یک کلیپ

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۸۰/واکنش_شرکت_پخش_فرآورده_های_نفتی_خراسان_رضوی_به_انتشار_یک_کلیپ

واکنش شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان رضوی به انتشار یک کلیپ

مشهد- ایرنا- روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با انتشار پیامی بر اصلاح فرآورده های توزیعی جایگاه 153 مشهد تاکید کرد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی، گزارشی از طریق مدیر جایگاه 153 (دلاوران) مبنی بر احتمال آلودگی فرآورده های این جایگاه واصل گردید که بلافاصله تیم های کنترل کیفیت و سرویس های صنعتی این شرکت در محل حاضر و نسبت به توقف فروش و اصلاح فرآورده موجود اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیام مزبور می افزاید: مقرر گردید هزینه های تحمیل شده برابر با فاکتور تعمیرگاه مجاز و هماهنگی پاسگاه نیروی انتظامی مربوطه توسط مدیر جایگاه پرداخت گردد.
در ادامه این پیام آمده است: با حضور گروه اعزامی پس از انجام اقدامات اصلاحی فرآورده بنزین یورو چهار برای عرضه به جایگاه مزبور ارسال شد و جایگاه دوباره در مسیر خدمت رسانی قرار گرفت.
براساس این پیام، دلایل ایجاد مشکل و عمدی یا سهوی بودن آن توسط کارشناسان این شرکت تحت بررسی است و در کمیته تخلفات این شرکت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برخورد انضباطی با جایگاه به عمل خواهد آمد.
امروز کلیپی در فضای مجازی مبنی بر مخلوط شدن آب و بنزین در جایگاه توزیع بنزین میدان دلاوران بولوار پیروزی مشهد و خراب شدن تعدادی از خودروها منتشر شد.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۸۰/واکنش_شرکت_پخش_فرآورده_های_نفتی_خراسان_رضوی_به_انتشار_یک_کلیپ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: