Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@12:14:09 GMT

آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تعطیلات عید فطر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۰۸۱/آمادگی_شرکت_ملی_پخش_فرآورده_های_نفتی_در_تعطیلات_عید_فطر

آمادگی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تعطیلات عید فطر

مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: با پیش بینی تمهیدات لازم در باره تامین سوخت در تعطیلات عید فطر، ورود محموله‌های بنزین پالایشگاه ستاره خلیج فارس و همچنین ذخیره بنزین مناسب، سوخت‌رسانی مطلوبی در طول این ایام خواهیم داشت. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از شانا،سید محمدرضا موسوی خواه افزود: هم اکنون روزانه هفت میلیون لیتر بنزین از پالایشگاه ستاره خلیج فارس وارد چرخه مصرف می‌شود که این موضوع سبب شده است تا ذخیره بنزین هم برای مصارف تعطیلات کل تابستان و هم تعطیلات عید سعید فطر در وضع مناسبی قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین به دیگر تمهیدات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به منظور تامین بی دغدغه سوخت برای شهروندان اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۴ تاکنون در همه استان‌های کشور جایگاه‌های سیار تدارک دیده شده است تا در مواقع لزوم از آن استفاده شود.
مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با بیان اینکه پیش از سال ۹۴ هم البته تعدادی جایگاه سیار وجود داشت، تاکید کرد: ۲ سال است که در همه استان‌ها و مناطق کشور جایگاه‌های سیار تک یا دو تلمبه تدارک دیده شده است که در مواقع ضروری (قطع برق دیگر جایگاه‌های ثابت، ازدحام زیاد، افزایش سفر‌ها و ...) این جایگاه‌ها خدمات می‌دهند.
به گفته موسوی، این جایگاه‌ها هم اکنون در محل‌های مناسبی نگهداری می‌شوند که به محض احتیاج، در عرض چند ساعت در محل مناسب مستقر و آماده سوخت‌رسانی خواهند شد.
وی درباره سوخت‌رسانی در روزهای تعطیل توصیه کرد: بهتر است هموطنان پیش از خالی شدن باک بنزین خودروی خود در جایگاه‌های سر راه اقدام به سوختگیری کنند که هم خستگی راه را به در کنند (این موضوع در کاهش آمار تصادف کاملا دخیل است) و هم سبب شلوغی برخی جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق خاص نشوند.
به گفته مدیر تامین و توزیع سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، این اقدام سبب می‌شود که در برخی جایگاه‌های عرضه سوخت ازدحام نشود و جمعیت میان جایگاه‌های مختلف تقسیم شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۰۸۱/آمادگی_شرکت_ملی_پخش_فرآورده_های_نفتی_در_تعطیلات_عید_فطر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: