Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@10:10:17 GMT

حمله سرایدار بی حیا به بازیگر زن عرب سریال ایرانی حوالی پاییز+ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۱۰۸/حمله_سرایدار_بی_حیا_به_بازیگر_زن_عرب_سریال_ایرانی_حوالی_پاییز_فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: «آن ماری سلامه» بازیگر لبنانی سریال «حوالی پاییز» سال گذشته توسط سرایدار ساختمان محل زندگی اش مورد تجاوز قرار گرفت.

حجم ویدیو: 3.71M | مدت زمان ویدیو: 00:01:02

به گزارش رکنا، این بازیگر Actor زن در باره شب حادثه Incident می گوید: وقتی در اتاق خواب بیدار شدم سرایدار ساختمان را بالای سرم دیدم. شروع به فریاد زدن کردم ولی او اصلا توجه نکرد و شروع به لخت شدن و در آوردن لباس هایش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر عرب سریال «حوالی پاییز» ادامه می دهد: در یک لحظه تمام قدرتم را متمرکز کردم و به او حمله کردم وقتی مرد متجاوز Rapist این صحنه را دید از من خواهش کرد که او را نکشم. او را رها کردم ولی سرایدار شیطان Evil صفت بازهم قصد داشت تا به من تجاوز Rape کند که او را به سمت در خروجی هل دادم.

این بازیگر زن مشهور عرب علت فاش کردن این حادثه و اعلام عمومی آن مبارزه با متجاوزان اعلام کرد.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

راز تماس تلفنی خاشقجی ساعتی قبل از قتل با خبرنگار ایرانی چه بود !؟ سلفی تلخ مادر قبل از مرگ بچه اش بر اثر گرسنگی +تصاویر کار زیبای مرد دماوندی با جغد شاخ دار+ عکس رانندگی وحشتناک دختر بچه ایرانی با تریلی 18 چرخ در جاده + فیلم آقای رئیس جمهور سابق می خواهد پناهنده بلژیک شود + عکس این 10 پسر و دختر جوان شاهرودی با رفتار غیر اخلاقی یک روستا را بهم ریختند اطلاعیه مهم سپاه ایرانشهر / چگونه 2 گروگان آزاد شدند همخوابی اجباری پسر 17 ساله با زن دوست صمیمی پدرش + عکس تجاوز معلم جوان به دو دختر دانش آموز / آنها به همسر معلم همه ماجرا را لو دادند+عکس این زن با چکش کتک خورد / او مجبور شد سرپا بخوابد و چیزهای عجیبی بخورد!+ عکس وقتی فریبا و معصومه در خانه تنها بودند دوربین پنهانی شوهر همه چیز را لو داد! تجاوز دختر مجرد به پسرهمسایه با دستهای خون آلود ! +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا طرفداری که جانِ بازیگر زن معروف ایرانی را نجات داد+عکس پایان 3 روز جدال با مرگ 5 زن و 14 مرد در ارتفاع برفی 3500 متری زردکوه

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۱۰۸/حمله_سرایدار_بی_حیا_به_بازیگر_زن_عرب_سریال_ایرانی_حوالی_پاییز_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: