Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@20:47:33 GMT

«حوالی پاییز» از ۶ آبان روی آنتن شبکه سه می رود

تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۱۰۹/حوالی_پاییز_از_۶_آبان_روی_آنتن_شبکه_سه_می_رود

«حوالی پاییز» از ۶ آبان روی آنتن شبکه سه می رود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیما فیلم، «حوالی پاییز» اولین ساخته حسین نمازی برای تلویزیون است که با مضمونی عاشقانه پس از اتمام مجموعه «دلدادگان» از ۶ آبان ماه هر شب در ۲۱ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان «حوالی پاییز» درخصوص عشق جوانی ایرانی به یک دختر عرب است که نویسندگی آن را حسین نمازی براساس طرحی از معصومه بیات برعهده داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویا تیموریان، لیلا اوتادی، حسین مهری، مرتضی علی عباس میرزایی، محمد حمزه‌ای، ارشا اقدسی، رضا اکبرپور،   بهرام ابراهیمی، مونا کرمی، کیوان ساکت اف، جوانه دلشاد، محمد ساربان، تورج فرامرزیان، پردیس منوچهری، مهرنوش مقیمی، علیرضا لبیبیان، سیامک ادیب و حمیدرضا متقی ترکیب بازیگران این مجموعه را تشکیل می‌دهند.

آن ماری سلامه بازیگر زن لبنانی نیز در این مجموعه به ایفای نقش پرداخته است.

کد خبر 4438889 عطیه موذن

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۱۰۹/حوالی_پاییز_از_۶_آبان_روی_آنتن_شبکه_سه_می_رود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: