Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@14:46:34 GMT

گفتمان امام خمینی(ره) هنوز تبیین نشده است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۲۳۴/گفتمان_امام_خمینی_ره_هنوز_تبیین_نشده_است

گفتمان امام خمینی(ره) هنوز تبیین نشده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جمشید قاسمی در نشستی که به مناسبت بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در سالن اجتماعات اتاق اصناف همدان با حضور فرماندهان پایگاه‌ها و مسئولین اتحادیه‌ها و بسیجیان برگزار شد، ضمن تسلیت رحلت امام(ره) و فرا رسیدن لیالی قدر، اظهار داشت: مظلومیت حضرت علی (ع) آنقدر بالا است که ما هنوز پس از گذشت یک هزار و 400 سال قدر آن را ندانستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در ایام ضربت خوردن امیرالمومنین حضرت علی(ع) بسیار توصیه شده که این شب‌ها را قدر بدانیم و بیدار ماندن در شب احیاء نورانیت دارد و مقدرات همه ما در این شب‌ها نوشته می‌شود و برای یکسال تدبیر می‌شود.

این هادی سیاسی در ادامه افزود: امام خمینی (ره) کسی است که خود را مرید رسول خدا(ص) می‌داند و یکی از شاگردان مکتب رسول الله (ص) است و زمانی که حیات، جنگ و صلح ایشان را باهم مقایسه می‌کنیم شباهت دارند.

وی با بیان اینکه امام(ره) یک منشور چند بعدی است و گفتمان امام(ره) هنوز تبیین نشده است، تصریح کرد: سه وظیفه امام(ره) در ایران بیرون کردن شاه، پایه‌گذاری نظام اسلامی و رساندن پرچم اسلام به دست صاحبش بود که دو مورد اول اتفاق افتاده اما در مورد سوم کم کم به آخرالزمان نزدیک می‌شویم و این امر نیز محقق می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از بدو به وجود آمدنش در منطقه دشمن دارد، با اشاره به بحث برجام تاکید کرد: مقام معظم رهبری در مورد بحث برجام نیز همین مباحث را مطرح کردند و بیان کردند که آنها با اهدافی که ما داریم مخالف هستند چراکه در بین 198 کشور دنیا، جمهوری اسلامی علم حاکمیت الهی را بلند کرده است.

وی گفت: همه کشورهای اطراف ما به قدرت جمهوری اسلامی واقف هستند اما در حوزه اقتصادی مشکل داریم و دشمن نیز این را می‌داند و اعلام کرده که از بحث معیشت مردم علیه خودشان استفاده می‌کنیم.

این کارشناس سیاسی در ادامه عنوان کرد: نگاه به بیرون ما را فلج می کند ما باید به تولیدکنندگان بها دهیم و راه نجات ما این است که روی پای خود بایستیم و اقتصاد را از درون فعال کنیم و اگر کنترل نکنیم این تبدیل به آسیب می‌شود.

وی در خصوص هوشیاری نسبت به دشمن بیان کرد: مهمترین بحت هوشیاری نسبت به دشمن است چراکه دشمن، دشمن است و می‌خواهد ما را زمین بزند و در دشمنی خود تعلل نکرده است.

قاسمی افزود: مسئولان در یک آزمون بزرگ برای عزت و افتخار نظام هستند و برای ما یک سرمایه حیاتی است و در برخورد خود،  عزتمندانه برخورد کنند که حیثیت مردم را لکه دار نکنند.

وی تصریح کرد: مسئولین جمهوری اسلامی شب و روز نباید داشته باشند و باید همیشه فعالیت داشته باشند و این همان آزمون بزرگ است که حضرت آقا فرمودند.

این هادی سیاسی در خصوص اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر مسئولین و مردم ما اقصصاد مقاومتی را حفظ کنند ما روی پای خود می‌ایستیم و به این باور می‌رسیم که موج‌های مثبتی ایجاد می‌شود اما اگر نگاه ما به کدخدا باشد این به ما آسیب می‌زند و به عهد خود وفا نمی‌کند.

وی گفت: امیدواریم مسئولین و دست اندرکاران و آنهایی که تصمیماتشان در کشور اثرگذار است به این نتیجه برسند که مردم ما قابل اعتماد هستند و لیاقت بهترین‌ها را دارند و در این چند سال که از انقلاب گذشته پای انقلاب ایستادند بنابراین خود ما باید به این هم‌افزایی برسیم که بتوانیم کشور را از این وضع نجات دهیم.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۲۳۴/گفتمان_امام_خمینی_ره_هنوز_تبیین_نشده_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: