Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@01:42:49 GMT

دهکده تفریحی باغستان کرج پروژه ملی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۲۴۹/دهکده_تفریحی_باغستان_کرج_پروژه_ملی_می_شود

دهکده تفریحی باغستان کرج پروژه ملی می شود

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج محمد رضا زین العابدینی استفاده از سنگ های طبیعی در این پروژه را از نقاط قوت آن بیان کرد و اظهار داشت: این آبشار مهمترین آبشار مصنوعی کلانشهر کرج بوده که با رویکرد کاملا اقتصادی و حفاظت از محیط زیست با استفاده از مصالح مناسب توسط کارشناسان و نیروهای اجرایی سازمان ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این آبشار با ارتفاع 45 متر با استفاده از حدود 600 سنگ با وزن بین 3 تا 5 تن طی 6 ماه به بهره برداری رسیده است.
زین العابدینی اضافه کرد:در این آبشار 3 برکه در مرحله های مختلف وجود دارد که برکه پایین با هزار متر مکعب محل ذخیره آب می باشد.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: وجود گیاهان خاصی که در این محیط در نظر گرفته شده نیز یکی از ویژگی های منحصر به فرد این آبشار است که کاشت آنها حدود یک ماه طول کشیده و متناسب با شرایط منطقه ای این مهم می باشد.
وی گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان همواره از اهداف اصلی سازمان بوده که امید است با همکاری و کمک واحد های اجرایی، دهکده تفریحی و گردشگری باغستان کرج به پروژه ملی تبدیل شود.
7410/ 6155خبرنگار:مژگان السادات سجادی** انتشار دهنده : محمد عزیزپور

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۲۴۹/دهکده_تفریحی_باغستان_کرج_پروژه_ملی_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: