Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@14:17:06 GMT

فراخوان استخدامی شرکت بادبان دریای ساحل قشم

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۳۸۹/فراخوان_استخدامی_شرکت_بادبان_دریای_ساحل_قشم

به گزارش امتداد نیوز، شرکت بادبان دریای ساحل قشم به اطلاع  کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی این شرکت می‌رساند که ثبت‌نام در این آزمون از بین داوطلبان مرد و زن منحصراً به صورت اینترنتی از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعاونی سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjeshserv.ir از روز شنبه‌ ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ آغاز و در روزسه‌شنبه  ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ پایان می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

الف- شرایط عمومی:
۱- تابعیت اصلی جمهوری اسلامی ایران
۲- التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و اصل ولایت مطلقه فقیه
۳- داشتن سلامت جسمی و روانی
۴- داشتن کارت پایان خدمت وظیفه، و یا معافیت پزشکی به گونه‌ایی که برای گرفتن کارت سلامت پزشک موردی نداشته باشد (کور رنگی، سلامت جسمانی، عدم اعتیاد توسط پزشک معتمد بررسی می‌شود)ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت و معافیت ۱۳۹۷/۱۱/۱۸ می‌باشد
۵-داشتن حداقل ۱۸سال (۱۳۹۷/۰۹/۱۷) و حداکثر ۳۸سال (۱۳۹۷/۰۹/۲۷) تمام در روز ثبت‌نام، (مدت زمان سربازی به حداکثر سن مجاز افزوده خواهد شد).

ب- شرایط اختصاصی:
۱- داشتن حداقل مدرک فوق دیپلم کلیه رشته‌های علوم انسانی برای شغل کارپرداز غیر حضوری
۲- برای شغل دریانورد ۱۵ درصد سهمیه بومی استان هرمزگان در نظر گرفته می‌شود.
۳- برای سمت افسردوم داشتن حداقل فوق‌دیپلم کلیه رشته‌های فنی مهندسی، و رشته‌های مربوط به دریا و دریانوردی، رشته زبان انگلیسی و کلیه شاخه‌های رشته مدیریت.
۴- برای سمت مهندس سوم داشتن حداقل فوق دیپلم کلیه رشته‌های فنی مهندسی، رشته‌های مربوط به دریا و دریانوردی، رشته زبان انگلیسی، مهندسی مکانیک ماشین آلات کشاورزی، مهندسی آب
۵- برای سمت‌های کاربر موتور و ملوان عمومی داشتن حداقل دیپلم مورد نیاز می‌باشد.
۶- برای شغل دبیرخانه داشتن حداقل فوق دیپلم، رشته علوم انسانی کلیه گرایش‌ها.
۷- برای شغل مدیر امور اداری داشتن حداقل لیسانس رشته‌های زیرگروه علوم انسانی(علوم اقتصادی، اقتصادصنعتی.حسابداری، کلیه شاخه های مدیریت، علوم سیاسی، روانشناسی، تربیت معلم و کلیه شاخه‌های حقوق و زبان انگلیسی).
۸- برای شغل متصدی امور اداری داشتن حداقل فوق دیپلم رشته علوم انسانی کلیه گرایش‌ها و کلیه شاخه‌های زبان انگلیسی.
۹- برای شغل مترجم داشتن حداقل لیسانس کلیه شاخه‌های زبان انگلیسی و داشتن تسلط به مکالمه مورد نیاز می‌باشد.

۱- تکمیل کادر اداری در شهر اهواز:

توضیحات: حداقل نمره قبولی در آزمون ۵۰ از ۱۰۰ می‌باشد و آزمون دارای مصاحبه کاری و نمره منفی است.
نحوه پذیرش: به میزان سه برابر ظرفیت (۲۱نفر) ازمیان داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند، برای طی سایر مراحل به بخش گزینش شرکت برای مصاحبه معرفی می‌شوند)

۲-تکمیل کادر دریانورد (برای مشاغل زیر ۱۵ درصد سهمیه بومی برای استان هرمزگان می‌باشد)

توضیحات: حداقل نمره قبولی در آزمون ۵۰ از ۱۰۰ نمره می‌باشد و آزمون دارای نمره منفی وهمچنین ۱۵ درصد سهمیه بومی هرمزگان است. ضمنا آزمون فوق فاقد مصاحبه کاری بوده و ۳۰۰ نفر برتر معرفی شده به شرکت بعد از گذراندن تست‌های روانشناسی و روانکاوی مخصوص شغل دریا به بخش کارگزینی معرفی و با آنان قرار داد بسته می‌شود.

۳-استخدام کارپرداز غیرحضوری مورد نیاز برای شهرهای زیر:

توضیحات: حداقل نمره قبولی در آزمون ۵۰ از ۱۰۰ نمره می‌باشد و آزمون دارای مصاحبه کاری و نمره منفی است.
نحوه پذیرش: به میزان دو برابر ظرفیت (۱۳۸نفر) از میان داوطلبانی که موفق به قبولی در آزمون کتبی شوند برای طی سایر مراحل به بخش گزینش و کارگزینی شرکت برای مصاحبه معرفی می‌شوند.

ج- مراحل ثبت نام:
۱. تکمیل دقیق فرم تقاضانامه ثبت‌نام
۲. فایل عکس اسکن شده: داوطلب می‌بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر اسکن کرده و فایل آن را برای ثبت‌نام اینترنتی آماده کند.
۱- عکس ۴*۳ که در سال جاری گرفته شده باشد (عکس تمام رخ).
۲- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
۳- اندازه عکس اسکن شده باید حداکثر ۴۰۰´۳۰۰ پیکسل و حداقل ۳۰۰´۲۰۰ باشد.
۴- تصویر داوطلب باید واضح ، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
۵- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۷۰ کیلو بایت بیشتر باشد.
۶- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
حتی الامکان عکس، رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره- درصورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

د- پرداخت وجه ثبت‌نام :
ثبت‌نام به‌صورت اینترنتی از روز شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۱۷ لغایت روز سه‌شنبه ۱۳۹۷/۰۹/۲۷ انجام خواهد پذیرفت.
متقاضیان واجد شرایط می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت‌نام به مبلغ ۱/۳۳۰/۰۰۰ ریال معادل یکصد و سی وسه هزار تومان که به‌صورت الکترونیکی و یا از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام کنند.
لازم به توضیح است مدت ثبت‌نام به‌هیچ وجه تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.
متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پیگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری کنند.
به ثبت‌نام‌های ناقص، ترتیب اثر داده نخواهد شد.ضمناً افرادی که سهوا و یا به هر صورتی وجه ثبت‌نام را پرداخت کرده و از شرکت در آزمون منصرف گردیده‌اند میبایست کد و رمز عبور خود را تا پایان ثبت‌نام نزد خود نگه داشته و از پر کردن فرم شرکت در آزمون خودداری کنند تا بعد از پایان ثبت‌نام هزینه به حساب آنان عودت داده شود. در صورت پرداخت وجه ثبت‌نام و پرکردن فرم ثبت‌نام امکان عودت وجه وجود ندارد لذا داوطلبان گرامی به این امر توجه داشته باشند.

ح- زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت درآزمون:

– کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه  ۱۳۹۷/۱۱/۱۶  برای مشاهده و پرینت روی سایت تعاونی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjeshserv.ir قرار خواهد گرفت.

آزمون روز پنجشنبه ۱۳۹۷/۱۱/۱۸برگزار خواهد شد، ساعت شروع و محل برگزاری آزمون روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.

ت- مواد و ضرایب امتحانی آزمون:
۱- هوش و استعداد شغلی با ضریب ۲
۲- زبان انگلیسی با ضریب۱
۳- ادبیات فارسی با ضریب ۱
۴- ریاضیات با ضریب ۲
۵- اطلاعات سیاسی و عمومی با ضریب ۱
آزمون پیش‌رو دارای نمره منفی می‌باشد و حداقل نمره قبولی ۵۰ است.

ی- نحوه پذیرش :
بعد از برگزاری آزمون، نفرات برتر آزمون به شرکت معرفی و بعد از انجام تست‌های روانشناسی و روانکاوی با آنان قرارداد بسته می‌شود. کلیه هزینه‌های آموزش نفرات دریانورد و کادر پرسنلی مورد نیاز بر عهده شرکت است.
داوطلبان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت شرکت به آدرس اینترنتی www.ssqbco.com مراجعه کنند.
ایمیل شرکت به آدرس ssqbcoazmon@gmail.com بیست و چهارساعته پاسخگو سوالات داوطلبان است.

ک- ملاحظات:
۱ـ ملاک احراز شرایط عمومی و اختصاصی، زمان ثبت‌نام خواهد بود. مسئولیت صحت و سقم اطلاعات ثبت شده در تقاضانامه به عهده داوطلب است. بنابراین کسانی که شرایط لازم برای شرکت در آزمون را ندارند، باید از ثبت‌نام در آزمون خودداری کنند، در غیر این صورت در مراحل بعدی حذف خواهند شد.
سوالات آزمون در دو تیپ مجزا برای داوطلبان مقطع فوق دیپلم و دیپلم می‌باشد. لذا داوطلبان محترم به این امر دقت کنند که با توجه به شغل انتخابی و حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز از آنان آزمون گرفته می‌شود. بعنوان مثال برای شغل کاربر موتور سوالات در سطح دیپلم و برای شغل مترجم زبان و یا مدیر امور ادرای سوالات در سطح فوق دیپلم است.

انتهای پیام

true برچسب ها : استخدام شرکت بادبان دریای ساحل قشم true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۳۸۹/فراخوان_استخدامی_شرکت_بادبان_دریای_ساحل_قشم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: