Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@14:45:52 GMT

حمله بی رحمانه کفتارها به شیر مادر و توله اش+فیلم

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۳۹۶/حمله_بی_رحمانه_کفتارها_به_شیر_مادر_و_توله_اش_فیلم

حمله بی رحمانه کفتارها به شیر مادر و توله اش+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رکنا: در این فیلم حمله بی رحمانه کفتار به شیر و توله اش را می بینید.

حجم ویدیو: 12.28M | مدت زمان ویدیو: 00:01:28

جالب از که بدانیم بعضی حیوانات هم از غرایز انسانی برخوردارند مانند این شیر که برای نجات فرزندش از دست کفتارها چه شجاعانه عمل می کند.

شیرها یکی از حیوانات شجاع و متعهد به اعضای خانواده خود هستند که لقب سلطان جنگل را نیز به خود اختصاص داده است و ما نیز آنها را با این نام می شناسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید تا به حال دیده و شنیده باشید که شیرها یکی از حیوانات وحشی هستند اما برخلاف تصورات ما،شیرها یکی از با وفا ترین حیوانات ممکن هستند.جنگ شیر و کفتار

ویدئو شیر شجاعی که در مقابل کفتارهای وحشی که قصد حمله کردن به توله شیر داشتند ، در صفحات مجازی به شدت انتشار شد که در طی چند ساعت ابتدا هزاران کاربر آنرا مشاهده کردند و واکنش های جالبی از خود نشان دادند.

همان گونه که در ویدئو مشاهده می کنید،پس از حمله کفتارهای وحشی و گرسنه به سمت شیر و توله اش،شیر قدرتمند و شجاع برای نجات دادن جان توله اش با کفتارهای وحشی شروع به مبارزه می کند و در طی حمله گرد و غبار زیادی صحنه جنگ را فرا می گیرد.

بااین وجود شیر شجاع که به تنهایی برای مبارزه با کفتارها آمد،نهایتا توانست توله خود را از دام کفتارها نجات دهد.مشاهده این گونه ویدئو ها می توانند گاها ما را به شدت به فکر فرو ببرند و به اینکه این حیوانات چقدر به خانواده خود اهمیت می دهند و حتی برای نجات دادن آنها حاضر هستند از جان خود بگذرند،شود.

اینک شیر شجاع و بی باک،تعدادی زخم بر روی بدنش ایجاد شده است که به زودی بهبود خواهند یافت.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۳۹۶/حمله_بی_رحمانه_کفتارها_به_شیر_مادر_و_توله_اش_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: