Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@10:02:41 GMT

26 شهریور؛جشن تولد فرزندان شهدای حرم برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۳۹۸/۲۶_شهریور_جشن_تولد_فرزندان_شهدای_حرم_برگزار_می_شود

26 شهریور؛جشن تولد فرزندان شهدای حرم برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگارحوزه دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لاله افتخاری دبیر پویش مردمی در نشست خبری جشن تولد فرزندان شهدای مدافع حرم که در خبرگزاری تسنیم برگزار شد، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم تنها مختص کشور ما نیست بلکه آنان برای دفاع از انسانیت، حریم و حرم اهل بیت (ع) اقدام می‌کنند.

دبیر پویش مردمی با بیان اینکه این پویش وابسته به جناح یا قومیت خاصی نیست، اذعان داشت: بیشتر اقداماتی که برای بزرگداشت شهدای مدافع حرم صورت می‌گیرد در قالب برنامه‌های نکوداشت و مشابه است؛ اما پویش مردمی «جشن تولد فرزندان شهدای حرم» را در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برنامه‌های مربوط به شهدا در قالب عزاداری است، بیان داشت: بسیاری از فرزندان شهدای حرم خردسال بوده و برخی پس از شهادت پدرشان به دنیا آمده‌اند به همین منظور یک برنامه با عنوان «جشن تولد برای فرزندان شهدای حرم» در نظر گرفته شده تا در کنار هم در یک مراسم شاد جمع شوند.

افتخاری درباره زمان و مکان برگزاری مراسم جشن تولد برای فرزندان شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: جشن تولد نمادین فرزندان شهدای حرم 26 شهریورماه و در ساعت 17:00 بعدازظهر در تالار اندیشه حوزه هنری با حضور خانواده شهدای مدافع حرم و فرزندان آنها برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این مراسم فرزندان شهدای مدافع حرم هستند چرا که بیشتر آنها در سنین زیر 12 سال هستند.

دبیر پویش مردمی ادامه داد: در این جشن دو مسابقه «قصه‌های پدر من» و «نقاشی از شهدای مدافع حرم» برگزار می‌شود که در مسابقه اول فرزندان شهدای مدافع حرم خاطرات ناگفته‌ای از پدر شهیدشان را بیان داشته و در مسابقه دوم که مخاطب آن عموم کودکان هستند احساس و تفکرات کودکان در خصوص شهدای مدافع حرم نقاشی می‌شود و در آینده در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشن به صورت کلی و در یک برنامه نمادین برگزار می‌شود، گفت: دبیرخانه این پویش در کانون فرهنگی هنری مسجد‌القرآن واقع در خیابان نبرد جنوبی تشکیل شده و دلیل این انتخاب نیز فعالیت شهید صباح طاهری یکی از شهدای مدافع حرم در این مسجد بوده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۳۹۸/۲۶_شهریور_جشن_تولد_فرزندان_شهدای_حرم_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: