Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-28@17:08:47 GMT

مهلت ثبت‌نام وام بازنشستگان تمدید نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۶۴۵/مهلت_ثبت_نام_وام_بازنشستگان_تمدید_نمی_شود

اقتصاد > بازارکار - مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: مهلت یک ماهه ثبت نام وام ضروری ۴ میلیون تومانی بازنشستگان این صندوق تمدید نمی شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، عباس رشیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام وام ضروری بازنشستگان و موظفین صندوق بازنشستگی کشوری در سال ۹۶ از ساعت ۸ صبح شنبه ۲۲ مهرماه در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir، آغاز و تا یک ماه ادامه خواهد داشت که این زمان به هیچ عنوان قابل تمدید نیست.
رشیدی با اعلام اینکه تا عصر دیروز ( اول آبان ماه) بیش از ۴۹۰ هزار و ۸۳۹ نفر از بازنشستگان و موظفین کشوری تقاضای خود را در سامانه ثبت نام وام ضروری ثبت کرده اند، گفت: براساس گزارش شرکت طراحی و مهندسی بهور، از این تعداد بیشترین آمار ثبت درخواست وام ضروری، مربوط به استان تهران با ۸۸ هزار و ۵۲۶ نفر است.
وی افزود: همچنین استان های فارس با ۳۶ هزار و ۶۰۸ نفر، خراسان رضوی با ۳۵ هزار و ۱۳۱ نفر، اصفهان با ۳۲ هزار و ۵۹۷ نفر و مازندران با ۲۷ هزار و ۱۲۸ نفر در جایگاه های بعدی بیشترین تقاضای وام قرار دارند.
رشیدی با اشاره به استان هایی که کمترین تقاضا را داشتند، گفت: استان های خراسان شمالی با ۳ هزار و ۷۳۳ نفر، قم با ۴ هزار و ۱۰ نفر، هرمزگان با ۴ هزار و ۶۱۷ نفر، ایلام با ۵ هزار و ۴ نفر و خراسان جنوبی با ۵ هزار و ۵۰ نفر کمترین آمار ثبت نام وام ضروری را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری مهلت پایانی ثبت نام وام را یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۹۶ اعلام کرد و گفت: بازنشستگان و موظفین تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری تا ساعت ۱۶ روز پایانی می توانند در سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir تقاضای خود را ثبت کنند.
رشیدی یادآور شد: امسال، ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه با همکاری بانک صادرات ایران، با کارمزد ۴ درصد در قالب وام ۴ میلیون تومانی در ۱۲ مرحله به ۳۰۰ هزار نفر از بازنشستگان کشوری پرداخت می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به تعداد تقاضای ثبت شده که بیش از تعداد تسهیلات تعیین شده است، پرداخت وام ضروری ۴ میلیون تومانی به صورت «قرعه کشی» انجام می شود.
مدت بازپرداخت وام ضروری، ۳۶ ماهه است که پس از دریافت وام، هر ماه مبلغ ۱۲۰ هزار تومان از حقوق وام گیرندگان کسر می شود.
35225

کلید واژه‌ها : وام - بازنشستگی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۶۴۵/مهلت_ثبت_نام_وام_بازنشستگان_تمدید_نمی_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: