Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-24@02:50:19 GMT

وضعیت نامشخص 8 تیم در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۶۵۶/وضعیت_نامشخص_۸_تیم_در_آستانه_آغاز_لیگ_برتر_فوتسال

وضعیت نامشخص 8 تیم در آستانه آغاز لیگ برتر فوتسال

خبرگزاری میزان- لیگ برتر ایران تحت تاثیر مسائل مالی قرار گرفته است و برخی از تیم‌ها در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر، وضعیت مشخصی ندارند به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، لیگ برتر فوتسال کشورمان این روزها حال و روز چندان خوشی ندارد و اکثر بازیکنان و حتی بازیکنان ملی‌پوش، از وضع مدیریتی حاضر در فوتسال ایران، ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیگ برتر ایران تحت تاثیر مسائل مالی قرار گرفته است و برخی از تیم‌ها در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر، وضعیت مشخصی ندارند، تا جایی که برخی از تیم‌های لیگ برتری تمرینات خود را آغاز نکرده‌اند.
لیگ برتر فوتسال ایران 6 تیر آغاز می‌شود. تاکنون تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان، مس سونگون ورزقان، تاسیسات دریایی تهران، فرش‌آرا مشهد، مقاومت البرز و آذرخش بندرعباس تمرینات خود را شروع کرده‌اند اما 8 تیم وضعیت مشخصی ندارند و اصلا معلوم نیست این تیم‌ها قرار است در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند یا خیر.
تیم فوتسال دبیری تبریز که عنوان نایب قهرمانی لیگ گذشته را کسب کرد، از حضور در مسابقات کناره‌گیری کرده و شنیده می‌شود امتیاز این تیم در آستانه فروش به یکی از صنایع آذربایجان شرقی است.
البته تیم‌های آتلیه قم، یاسین پیشرو قم، مقاومت قرچک و ارژن شیراز هم قصد دارند امتیاز خود را بفروشند. شنیده می‌شود دو تیم قمی در آستانه فروش هستند اما تیم های مقاومت و ارژن شرایط خوبی ندارند.
طبق قانون جدید هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال، اگر تیمی تا 25 خرداد وضعیت خود را مشخص نکند، به لیگ دسته یک سقوط می‌کند و تیم‌های حاضر در پلی‌آف دسته یک، به لیگ برتر صعود می‌کنند.
شرایط فعلی لیگ برتر فوتسال بدون شک به تیم ملی ایران که توانست عنوان سومی جهان را کسب کند، لطمه خواهد زد و باید منتظر ماند و دید که 6 تیر لیگ برتر فوتسال ایران با کدام تیم‌ها استارت می‌خورد.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۶۵۶/وضعیت_نامشخص_۸_تیم_در_آستانه_آغاز_لیگ_برتر_فوتسال را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: