Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-16@15:27:51 GMT

توپ های ژله ای آب جایگزین بطری آب معدنی

تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۷۰۹/توپ_های_ژله_ای_آب_جایگزین_بطری_آب_معدنی

توپ های ژله ای آب جایگزین بطری آب معدنی

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز به نقل از اسپوتنیک، دانشمندان موفق به تبدیل آب به صورت توپ های ژله ای شدند که می تواند جایگزین خوبی برای آب معدنی باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مطلب جالبی در شبکه های اجتماعی توسط کاربران منتشر شده است که در آن از تبدیل آب به صورت توپک های ژله ای صحبت می شود.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار مطلبی در این مورد نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بسیاری از کاربران از این کشف و تبدیل جدید استقبال کردند و معتقدند که این توپ های ژله باعث می شود بطری کمتری تولید شود، بنابراین قدمی مثبت برای محفوظ نگه داشتن طبیعت می باشد.
بعضی از کاربران نیز با تعجب نسبت به این توپک های ژله ای واکنش نشان دادند و عنوان کردند که نمی توانند تصور کنند چگونه این توپک های ژله ای قادر به برطرف کردن تشنگی می باشد.
گفته شده است که این توپک ها هیچ مزه طبیعی ندارند اما می توان هر نوع اسانس دلخواهی به آن اضافه کرد.

همچنین گفته می شود که تولید این توپ های ژله ای از بطری های ترکیبات پلاستیک ارزان تر می باشد.

512

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۷۰۹/توپ_های_ژله_ای_آب_جایگزین_بطری_آب_معدنی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: