Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:56:08 GMT

آزادراه تهران-کرج از محدوده پمپ بنزین وردآورد تا گرمدره مسدود است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۸۳۹/آزادراه_تهران_کرج_از_محدوده_پمپ_بنزین_وردآورد_تا_گرمدره_مسدود_است

آزادراه تهران-کرج از محدوده پمپ بنزین وردآورد تا گرمدره مسدود است

رئیس مرکز فرماندهی پلیس راه استان البرز با بیان اینکه همچنان محورهای کرج-چالوس، طالقان و ماهدشت به اشتهارد بسته است، گفت: آزادراه تهران-کرج از محدوده پمپ بنزین وردآورد تا گرمدره مسدود است. ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ استانها البرز نظرات

علی بابازاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه همچنان محورهای کرج-چالوس، طالقان و ماهدشت به اشتهارد بسته است، اظهار داشت: آزادراه تهران-کرج از محدوده پمپ بنزین وردآورد تا گرمدره مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز فرماندهی پلیس راه استان البرز افزود: باند جنوبی آزادراه کرج- تهران از محدوده گرمدره تا وردآورد حرکت خودروها به سمت تهران بسیار کند انجام می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه در آزادراه کرج- قزوین مشکل خاصی وجود ندارد، بیان کرد: در این آزادراه نمک پاشی انجام شده است.

بابازاده با بیان اینکه محورهای فرعی جاده برغان، کردان و آتشگاه مسدود است، اضافه کرد: در محور محمدشهر تردد در حال انجام است ولی محورکیانمهر از ماهدشت به سمت کیانمهر و ماهدشت وضعیت ترافیکی فوق‌العاده سنگین دارد.

وی تاکید کرد: تمام نیروهای امدادی با امکانات کم در حال انجام امدادرسانی به مردم هستند و مردم حتی‌المقدور به آزادراه‌های تهران-کرج و کرج-قزوین وارد نشوند.

انتهای پیام/ ت

R41451/P1336/S6,50/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۸۳۹/آزادراه_تهران_کرج_از_محدوده_پمپ_بنزین_وردآورد_تا_گرمدره_مسدود_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: