Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@10:13:26 GMT

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خودشان را به امام و نظام ثابت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۲۸۸۰/ملت_ایران_در_راهپیمایی_۲۲_بهمن_وفاداری_خودشان_را_به_امام_و_نظام_ثابت_کردند

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن وفاداری خودشان را به امام و نظام ثابت کردند

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ایرانشهر اظهار داشت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با وجود تبلیغات سوء دشمنان انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با شکوه و عظمت بیشتری نسبت به سال قبل برگزار شد و باردیگر مردم غیور و ولایتمدار ایران سنگ تمام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر وفاداری و ثابت قدمی خودشان را نسبت به آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر انقلاب به دنیا نشان دادند.

امام جمعه ایرانشهر گفت: مردم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

حجت الاسلام ابطحی اظهار داشت: اگر انسان به عالم آخرت و فنا پذیری دنیا توجه و برای توشه آخرت عزم خود را جزم کند قطعا به خیر و سعادت دست پیدا خواهد کرد.

وی به اشاره به سوم اسفند سالگرد کودتای انگلیسی رضا خان بیان کرد: روباه پیر همیشه در طول تاریخ برای نابودی اسلام برنامه داشت که کودتای سال ۱۲۹۹ در ایران توسط رضا خان یکی از آن‌ها بود.

وی افزود: کشف حجاب و اسلام ستیزی بزرگترین اقدام آن‌ها به واسطه رضا خان بود که علمای شیعه برای جلوگیری از اقدامات بیشتر در مقابلشان ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: عاقبت نوکری انگلیس و آمریکا تباهی و بدبختی است که رضاخان با همه قدرتی که در اختیار داشت دچار آن شد.

امام جمعه ایرانشهر با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با اعضای کنگره ملی شهدای سیستان و بلوچستان و تاکید ایشان بر حفظ وحدت شیعه و سنی و محرومیت زدایی؛ گفت: این استان دارای منابع و معادن عظیم و نیروی انسانی جوان است.

انتهای پیام/ع

مردم با حضور در راهپیمایی بار دیگر وفاداری خودشان رابه رهبرانقلاب  نشان دادند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۲۸۸۰/ملت_ایران_در_راهپیمایی_۲۲_بهمن_وفاداری_خودشان_را_به_امام_و_نظام_ثابت_کردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: