Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:24:48 GMT

واکنش آیت‌الله العظمی مکارم به انتساب فتوایی در مورد ترمیم بکارت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۶۱۴/واکنش_آیت_الله_العظمی_مکارم_به_انتساب_فتوایی_در_مورد_ترمیم_بکارت

واکنش آیت‌الله العظمی مکارم به انتساب فتوایی در مورد ترمیم بکارت

به گزارش ایکنا، براساس این گزارش دفتر ایشان اعلام کرد:

اخیراً برخی از ناآگاهان یا مغرضان در فضای مجازی فتوایی از آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی درباره ترمیم بکارت نقل کرده بودند که توأم با تحریف و خلاف‌گوئی بود.

ایشان در توضیح مطلب فرمودند؛ اصل مطلب چنین بوده که از ما سؤال کرده بودند: اگر دختری به هر دلیل بکارت خود را از دست داده باشد و آگاه شدن اقوام جان او را به خطر اندازد و ممکن باشد که منتهی به خونریزی و جنایت شود، آیا اجازه ترمیم به او می‌دهید؟ و ما در جواب گفته‌ایم: اگر کار به اینجا برسد از باب ضرورت و برای حفظ جان مسلمان ترمیم جایز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، اخیراً برخی افراد در فضای مجازی به نقل از ایشان آورده‌اند که دختری اگر بکارت خود را در اثر زنا از دست بدهد در صورتی که برای حفظ آبرو باشد و جداً توبه نماید و با کارهای نیک گذشته خود را جبران کند می‌تواند اقدام به ترمیم کند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۶۱۴/واکنش_آیت_الله_العظمی_مکارم_به_انتساب_فتوایی_در_مورد_ترمیم_بکارت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: