Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@07:11:01 GMT

نیومایر هم از استقلال جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۸۸۸/نیومایر_هم_از_استقلال_جدا_شد

نیومایر هم از استقلال جدا شد

به گزارش مهر، مارکوس نیومایر هافبک تیم استقلال که عملکردش در نیم فصل نخست با انتقادات فراوانی مواجه بود، قراردادش را بعد از اتمام نیم فصل نخست با این تیم فسخ کرد.

بنا بر این گزارش، مدیران باشگاه استقلال مذاکراتی با این بازیکن داشتند. پیش از این، الحاجی گرو دیگر بازیکن خارجی استقلال از این تیم جدا شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۸۸۸/نیومایر_هم_از_استقلال_جدا_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: