Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@04:14:11 GMT

کشف جسد مرد ۳۵ساله در اطراف یاسوج

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۹۳۵/کشف_جسد_مرد_۳۵ساله_در_اطراف_یاسوج

کشف جسد مرد ۳۵ساله در اطراف یاسوج

جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد یک مرد در کوههای اطراف جاده بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ کیقباد مصطفایی گفت: عصر روز شنبه، ۲۴ آذر ماه پس از تماس با فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر وجود یک جسد، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

وی افزود: جسد مجهول الهویه مردی حدودا ۳۵ ساله که در محل کشف گردیده به دستور مقام قضایی تحویل پزشکی قانونی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: شایعاتی مبنی آثار ضرب و جرح و خونریزی در اطراف جسد تحت هیچ شرایطی صحت نداشته و علت فوت در حال بررسی است.

وی اضافه کرد: از مردم تقاضا داریم، به هیچ وجه به شایعات توجه نکنند و اخبار موثق را از منابع خبری معتبر دنبال کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۹۳۵/کشف_جسد_مرد_۳۵ساله_در_اطراف_یاسوج را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: