Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@17:10:41 GMT

شرط تولید تحت لیسانس مکمل‌های تغذیه‌ای در ایران

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۹۴۲/شرط_تولید_تحت_لیسانس_مکمل_های_تغذیه_ای_در_ایران

شرط تولید تحت لیسانس مکمل‌های تغذیه‌ای در ایران

مدیرکل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، داشتن موافقت‌نامه شرکت مبدا و صاحب امتیاز خارجی برای تولید تحت لیسانس مکمل‌های تغذیه‌ای را الزامی دانست.

به گزارش ایسنا، دکتر مهناز خانوی با اشاره به ابلاغیه‌ای در خصوص مدارک ثبت تولید تحت لیسانس مکمل‌های تغذیه‌ای،  گفت: در این نامه از مدیران عامل شرکت‌های وارد کننده مکمل‌های تغذیه‌ای خواسته شده برای درخواست تولید تحت لیسانس مکمل‌های تغذیه‌ای، ضمن رعایت مقررات و ضوابط مربوطه، موافقت‌نامه شرکت مبدا و صاحب امتیاز خارجی در خصوص خط مرتبط کارخانه سازنده داخلی را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، خانوی تاکید کرد: اگر این مدارک به سازمان غذا و دارو ارسال نشود، از سال آینده هیچ کدام از درخواست‌های افراد متقاضی، پذیرفته نشده و به شرکت مربوطه عودت داده خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۹۴۲/شرط_تولید_تحت_لیسانس_مکمل_های_تغذیه_ای_در_ایران را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: