Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@20:42:44 GMT

افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در روستای زرانگوش شهرستان بدره

تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۴۹۶۷/افتتاح_و_کلنگ_زنی_طرح_های_هفته_دولت_در_روستای_زرانگوش_شهرستان_بدره

افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت در روستای زرانگوش شهرستان بدره

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛شادمهر کاظم زاده نماینده مردم دهلران، دره شهر، آبدانان و بدره در مجلس گفت:  در روستاهای استان به خصوص روستاهای شهرستان بدره اقدامات قابل توجهی به خصوص   در بحث راه، آسفالت کوچه و معابر در دست اقدام است.

  کاظم زاده افزود: امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مختلف مثل کسب و کارهای کوچک از جمله گلیم بافی و قالی بافی، سالن ورزشی، آبرسانی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..در مناطق مختلف شهرستان بدره بودیم.

وی اضافه کرد: وظیفه همه ما تلاش بیشتر برای خدمات رسانی به مردم است.

  ایوب درویشی معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز گفت: خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بسیار خوبی در حوزه عمرانی، خدماتی، اشتغالزایی با اعتبار ی بالغ بر  62 مییلیارد ریال  در این شهرستان  بودیم.

ویادامه داد: از جمله مهمترین پروژه های این شهرستان کارگاه گلیم بافی، طرح پرورش شترمرغ و ذخیره خوراک دام بوده که از تسهیلات اشتغالزایی برای این پروژه های استفاده شده است.

انتهای پیام/با

اقدامات دولت برای بهبود زیرساخت های روستایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۴۹۶۷/افتتاح_و_کلنگ_زنی_طرح_های_هفته_دولت_در_روستای_زرانگوش_شهرستان_بدره را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: