Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-25@01:02:38 GMT

2 مهاجم استقلال رفتنی شدند

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۰۹/۲_مهاجم_استقلال_رفتنی_شدند

2 مهاجم استقلال رفتنی شدند

الحاجی گرو نخستین خروجی استقلال در نیم‌فصل لیگ هجدهم لقب گرفت. آفتاب‌‌نیوز : بالحاجی گرو، مهاجم نیجریه‌ای استقلال که در ابتدای فصل به عنوان جانشین مامه تیام به استقلال پیوسته بود، از جمع آبی‌ها جدا شد و به سوئد بازگشت.
به گزارش آفتاب‎نیوز؛ الحاجی گرو در گفت‌گو با ایسنا با تایید این خبر عنوان کرد: تنها چیزی که برایم مهم است، بودن در کنار خانواده‌ام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در پاسخ به این سوال که آیا با استقلال بر سر مسائل مالی به توافق رسید یا خیر جواب داد: من برای موفقیت باشگاه و خوشحالی هواداران هر کاری انجام‌ می‌دهم.

گروی نیجریه‌ای در لیگ هجدهم ۷ بار برای استقلال به میدان رفت که موفق به زدن گلی نشد. تنها گل گرو برای آبی‌ها در دیدار این تیم برابر سایپا در جام حذفی بود که مهاجم‌ نیجریه‌ای استقلال از روی نقطه پنالتی گل دوم‌ شاگردان شفر برابر نارنجی‌پوشان را به ثمر رساند.
نویمایر هم از استقلال رفتنی شد
بازیکن آلمانی استقلال پس از توافق با مسئولان این باشگاه، از جمع آبی پوشان جدا شد.
الحاجی گرو و مارکوس نویمایر دو بازیکنی بودند که در ابتدای فصل بنابه درخواست سرمربی تیم و جهت تقویت استقلال به تیم اضافه شدند اما بنا بر دلایلی شرایط برای ادامه همکاری این دو بازیکن و باشگاه استقلال فراهم نبود و با فسخ قرارداد، از جمع آبی پوشان جدا شدند.


منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۰۹/۲_مهاجم_استقلال_رفتنی_شدند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: