Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@02:29:47 GMT

بررسی استعفای نمایندگان استان اصفهان در هیئت رییسه

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۱۲/بررسی_استعفای_نمایندگان_استان_اصفهان_در_هیئت_رییسه

بررسی استعفای نمایندگان استان اصفهان در هیئت رییسه

لاریجانی گفت: استعفای نمایندگان استان اصفهان امروز در هیئت رییسه مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، «عبدالحمید خدری» در ادامه جلسه علنی امروز یکشنبه 25 آذر و در تذکری با استناد به مواد 90 و 91 آیین نامه داخلی مجلس که در مورد استعفای نمایندگان و نحوه رسیدگی آن در هیئت رییسه و صحن است، گفت: بر اساس آیین نامه با توجه به اینکه نمایندگان استان اصفهان استعفای خود را به هیئت رییسه تقدیم کردند باید این موضوع در هیئت رییسه مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم بوشهر در مجلس اظهار داشت: برای اینکه این استعفاهای صوری بابی در مجلس نباشد استعفای این نمایندگان را اعلام وصول کنید تا در دستور کار هفته آینده مجلس قرار گیرد.

 

علی لاریجانی در پاسخ به خدری گفت: ما امروز در هیئت رییسه این موضوع را مورد بررسی قرار می دهیم.

 

بنابراین گزارش، نمایندگان استان اصفهان استعفای خود را پیش از این تقدیم هیئت رییسه کرده بودند و امروز نیز در جلسه علنی مجلس حضور پیدا نکردند./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۱۲/بررسی_استعفای_نمایندگان_استان_اصفهان_در_هیئت_رییسه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: