Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@15:34:14 GMT

نمایش آخرین دستاوردهای ۲۰۰ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۱۶/نمایش_آخرین_دستاوردهای_۲۰۰_شرکت_فعال_در_حوزه_حمل_و_نقل

نمایش آخرین دستاوردهای ۲۰۰ شرکت فعال در حوزه حمل و نقل

آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی فعال و معتبر در حوزه‌ های حمل‌ و‌ نقل در سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته از ۲۵ تا ۲۷ آذر ماه در مصلای امام خمینی تهران به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شرکتهای داخلی و خارجی در سومین نمایشگاه بین المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته از ۲۵ آذرماه با حمایت وزارت راه و شهرسازی و فدراسیون جهانی راه و با همکاری وزارتخانه ها، سازمان ها، انجمن‌ها و اتحادیه‌های مرتبط به مناسبت هفته حمل‌و‌نقل به مدت سه روز در محل شبستان اصلی مصلای امام خمینی (ره) تهران آخرین دستاوردها و توانمندی های علمی و اجرایی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنابراین گزارش، این نمایشگاه شامل بخش‌های متنوعی از صنایع و حوزه‌های مرتبط با حمل‌ و نقل زمینی (راه‌ آهن و جاده‌ای)، دریایی، هوایی و عملیات حمل‌ و‌ نقل، راهسازی، راهداری و صنایع وابسته است.

 

تاکنون بیش از ۲۰۰ شرکت فعال و معتبر در حوزه‌ های حمل‌ و‌ نقل، خودروهای سبک و سنگین، حمل‌ و‌ نقل هوشمند، راهسازی، قیر و آسفالت، مجلات، پیمانکاران، مهندسین مشاور، تجهیزات ایمنی راه‌ها، نشریات و استارتاپ‌های حوزه حمل‌ و‌ نقل در سومین نمایشگاه بین‌ المللی حمل‌ و نقل و صنایع وابسته اعلام مشارکت کرده‌اند.

 

برگزاری کارگاه‌های آموزشی و چندین نشست خبری و تخصصی از جمله مهمترین برنامه هایی است که در حاشیه این نمایشگاه برگزار می شود و اشتراک فکری و ایجاد فرصتی برجسته به‌ منظور نمایش توانمندی ملی از حمل‌ و‌ نقل کشور و همچنین ارائه دستاوردها و توانمندی‌ های صنعت حمل‌ و‌ نقل کشور از دستاوردهای این نمایشگاه است.

 

ایجاد فرصت برای معرفی آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و فناوری‌های حمل‌و‌نقل کشور و آشنایی بیشتر کارشناسان و مدیران کشور با فناوری‌ های روز صنعت حمل‌ و‌ نقل، راهسازی و راهداری با حضور شرکت‌ها و موسسات بین‌المللی و همچنین هیئتهای بازرگانی و تجاری بین‌المللی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است./

 

 

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۱۶/نمایش_آخرین_دستاوردهای_۲۰۰_شرکت_فعال_در_حوزه_حمل_و_نقل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: