Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@08:33:48 GMT

دین را نباید سلیقه ای معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۰۱۸/دین_را_نباید_سلیقه_ای_معرفی_کرد

دین را نباید سلیقه ای معرفی کرد

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه دین را نباید سلیقه ای معرفی کرد گفت: دین باید همانگونه که ائمه معصومین(ع) بیان کردند، عنوان شود و پیام امام حسن عسکری(ع) به مردم این است که مراقب دینشان باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی» در امشب (24 آذر) در مراسم میلاد امام حسن عسکری(ع) که با حضور مراجع عظام تقلید در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد، گفت: آماده کردم مردم برای دوران غیبت امام عصر(عج) از جمله مسائلی بود که همواره معصومین انجام می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: در دوران جور و ستم بنی عباس نیز، ارتباط مردم با ائمه معصومین قطع نشد و از وجود وکلا استفاده شد.

 

وی به سیره زندگانی امام حسن عسکری(ع) اشاره کرد و گفت: امام حسن عسکری(ع) برای غیبت امام عصر(عج) زمینه سازی کردند و در این راستا با مشکلات بسیاری که وجود داشت توانستند، اقدامات موثری را انجام دهند.

 

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه حفظ دین مشکل است گفت: از ابتدا تاکنون این امر مهم بوده و شاهد بودیم که در کشورهایی همچون عربستان و نیجریه، علما برای حفظ دین به شهادت رسیده و یا زندانی شدند.

 

وی با بیان اینکه دین را نباید سلیقه ای معرفی کرد گفت: دین باید همانگونه که ائمه معصومین(ع) بیان کردند، عنوان شود و پیام امام حسن عسکری(ع) به مردم این است که مراقب دینشان باشند و از سوی دیگر دستگاه های فرهنگی باید در حفظ دین جوانان تلاش کنند.

 

استاد حوزه علمیه قم به اشاره به احداث مسجد امام حسن عسکری(ع) در قم گفت: این مسجد به دستور امام حسن عسکری توسط احمد بن اسحاق اشعری از وکلای امام در شهر قم بنا شد و موجب خیر و برکات بسیاری بود.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۰۱۸/دین_را_نباید_سلیقه_ای_معرفی_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: