Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@10:29:44 GMT

روستای گلیداغ مراوه تپه به شهر ارتقا یافت

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۲۰۳/روستای_گلیداغ_مراوه_تپه_به_شهر_ارتقا_یافت

روستای گلیداغ مراوه تپه به شهر ارتقا یافت

گنبدکاووس – ایرنا – آیین ارتقای روستای گلیداغ از توابع شهرستان مراوه تپه به شهر، در سفر روز شنبه استاندار گلستان، نماینده شهرستان های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و تعدادی از مدیران کل به شهرستان مراوه تپه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار گلستان دراین آیین در سخنانی با اشاره به برنامه ها وخدمات دولت درمناطق کمتر توسعه یافته اظهار کرد: ارتقای گلیداغ به شهر بر اساس مطالعات صورت گرفته از سوی کارشناسان و با پیشنهاد استانداری به تصویب وزارت کشور رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدمناف هاشمی افزود: بزودی تجهیزات مورد نیاز شهرداری گلیداغ به این شهر ارسال خواهد شد.
استاندار گلستان همچنین اعلام کرد: هم اکنون یک میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در حساب شهرداری تازه تاسیس گلیداغ قرار دارد.
شهر گلیداغ با550 خانوار و دو هزارنفر جمعیت، به عنوان مرکز بخش گلیداغ در 85کیلومتری جنوب غربی شهر مراوه تپه قرار دارد.
به گزارش ایرنا، در سفر روز شنبه استاندار گلستان، نماینده منطقه در مجلس شورای اسلامی و هیئت همراه به شهرستان مرزی مراوه تپه، عملیات اجرایی بیمارستان 64تختخوابی، نیروگاه، سد چایلی، محور ارتباطی قازانقایه به خراسان شمالی، محوطه سازی آرامگاه مختومقلی فراغی و پروژه انتقال آب و شبکه آبیاری اراضی کشاورزی روستای آق توقای مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.
استاندار گلستان همچنین با جمعی از روستاییان و عشایر مراوه تپه دیدار و شرکت توزیع نیروی برق استان را مکلف کرد تا مشکل برق آنان را از طریق نصب پنل های خورشیدی مرتفع کند.
شهرستان مرزی مراوه تپه با افزون بر 60 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه شرق استان گلستان قرار دارد.
7478/1860

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۲۰۳/روستای_گلیداغ_مراوه_تپه_به_شهر_ارتقا_یافت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: