Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@13:24:04 GMT

معاون وزیر کشور: توانمندسازی شهرداریها ضرورت است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۷۵۴۶۹/معاون_وزیر_کشور_توانمندسازی_شهرداریها_ضرورت_است

معاون وزیر کشور: توانمندسازی شهرداریها ضرورت است

مشهد- ایرنا- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: توانمندسازی شهرداریها ضرورتی انکارناپذیر است و با جدیت در این حوزه تلاش می شود.

مهدی جمالی نژاد شنبه شب در جمع شهرداران شهرهای خراسان رضوی در مشهد افزود: به شهرهای میانی که همواره مورد غفلت هستند باید توجه شود. توجه به این شهرها در کنار کلانشهرها و شهرهای کوچک از رویکردهایی است که دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش استانداری خراسان رضوی، وی ادامه داد: عملکرد شفاف، تعیین اولویتها و پاسخگویی به مردم موجب همراهی آنان با خدمتگزاران خود در ارائه خدمت خواهد شد.
معاون وزیر کشور گفت: وجود نخبگان، هنرمندان، جوانان و قشرهای موثر در جامعه ظرفیتی بی بدیل است و شهرداران باید از توانمندی آنان در ارائه خدمات فاخر به شهروندان استفاده کنند. دستیابی به توفیق در حوزه مدیریت شهری و ایجاد و ارتقا رضایتمندی مردم در گرو همدلی و تعامل است.
استان شش میلیون و 400 هزار نفری خراسان رضوی 73 شهر دارد.
7505/1858

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۷۵۴۶۹/معاون_وزیر_کشور_توانمندسازی_شهرداریها_ضرورت_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: